مراجعه روزانه بیش از ۲۰۰ بیمار کرونایی به بیمارستان رازی اهواز

رییس بیمارستان رازی اهواز گفت: در حالیکه هفته گذشته روزانه کمتر از ۴۰ بیمار کرونایی به این بیمارستان مراجعه می کردند این آمار اکنون به بیش از ۲۰۰ بیمار در روز افزایش یافته ضمن اینکه روند بیماران بستری نیز افزایش یافته است.
کد خبر : 4652
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 ژانویه 2022 - 9:24
مراجعه روزانه بیش از ۲۰۰ بیمار کرونایی به بیمارستان رازی اهواز

به گزارش ایرنا دکتر ماندانا قنواتی یکشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شرایط موجود بیش از حد احساس می شود و انتظار داریم که مردم عادی انگاری را کنار بگذارند.

وی با اشاره به افزایش میزان مراجعه به بیمارستان رازی افزود: بر خلاف پنج پیک قبلی، افزایش مراجعه کنندگان به صورت ناگهانی است. بخشی از بیماران به اورژانس مراجعه کرده و برخی از بیماران نیز بستری شدند.

اختصاص برخی از بخش های عادی و ویژه بیمارستان رازی به بیماران کرونایی

رییس بیمارستان رازی اهواز گفت: با توجه به افزایش بیماران کرونایی برخی از بخش های عادی و ویژه این بیمارستان که مختص بیماران غیرکرونایی بود در اختیار بیماران کووید قرار گرفت و این پروسه همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: زنان باردار و افرادی که سابقه بیماری زمینه ای همچون نارسایی کلیوی، دیالیز، دیابت، نارسایی قلبی و نقص سیستم ایمنی دارند در معرض خطر زیادی قرار دارند.

قنواتی گفت: به مردم توصیه می شود استفاده از ماسک و انجام واکسیناسیون را بیش از گذشته جدی بگیرند زیرا زدن ماسک در شرایط کنونی باعث می شود که آمار ابتلا درون خانواده ها کاهش یابد.

وی افزود: در شرایط فعلی هر فرد دارای علائم سرماخوردگی حتی اگر جواب تست وی منفی باشد حتما باید شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کند و ماسک بزند همچنین نباید به طور مستقیم با وی در ارتباط بود.

رییس بیمارستان رازی گفت: افرادی که واکسیناسیون خود را به صورت کامل دریافت نکرده اند هر چه سریعتر به پایگاه های بهداشتی مراجعه کرده و واکسن دُز دوم و سوم خود را تزریق کنند.

۱۵ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.