تلاش برای افزایش روزهای آموزش حضوری دانش‌آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از تلاش برای افزایش روزهای آموزش حضوری دانش‌آموزان خبر داد.
کد خبر : 4634
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 ژانویه 2022 - 10:46
تلاش برای افزایش روزهای آموزش حضوری دانش‌آموزان

کوروش مودت در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت آموزش دانش‌آموزان، اظهارکرد: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا، اعلام شده است که آموزش دانش‌آموزان با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله فیزیکی، به صورت حضوری خواهد بود.

وی ادامه داد: پیش از این، آموزش به صورت ترکیبی شامل حضوری و مجازی بود اما از این پس دانش‌آموزان روزهای بیشتری در مدرسه حضوری پیدا خواهند کرد. از اولیا نیز درخواست داریم که در این زمینه به ما کمک کنند.  اولیا، دانش آموزان را برای حضور در مدرسه تشویق کنند؛ ما نیز براساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا، فضا را برای حضور دانش‌آموزان آماده می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: پیش از این نیز بخشی از آموزش حضوری بود؛ در برخی مناطق تعداد روزهای حضور دانش‌آموز در مدرسه کمتر بود اما در مدارس عشایری آموزش کاملا حضوری بود.

مودت با اشاره به روند واکسیناسیون دانش‌آموزان افزود: بیش از ۹۵ درصد از دانش‌آموزان خوزستانی دوز اول و ۷۳ درصد نیز دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی گفت: سعی بر این است که حداکثر استفاده از آموزش حضوری با رعایت پروتکل‌ها شود. می‌شود با تقسیم‌بندی و زمان‌بندی، دانش‌آموزان تعداد روزهای بیشتری در مدرسه حضور پیدا کنند بدین ترتیب به عنوان مثال اگر یک دانش‌آموز چهار روز آموزش حضوری داشته باشد بقیه روزها از شبکه شاد استفاده می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.