جاده های خوزستان مه‌آلود است رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند

رییس پلیس راه خوزستان با بیان اینکه راه‌های اصلی و شریانی این استان مه آلود است گفت: به علت کاهش شدید دید افقی ناشی از مه غلیظ که در برخی مناطق به کمتر از ۲۰ متر رسیده رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا دچار حادثه نشوند.
کد خبر : 4596
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 ژانویه 2022 - 11:09
جاده های خوزستان مه‌آلود است رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند

سرهنگ رضا دولتشاهی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود:عدول از سرعت مطمئنه ، بی احتیاطی و توجه نکردن به جلو می‌تواند حوادثی شبیه حادثه تصادف زنجیره ای روز دوشنبه که در جاده بهبهان – رامهرمز رخ داد را رقم بزند.
حادثه رانندگی در جاده بهبهان – رامهرمز به جان باختن پنج سرنشین ، ۴۱ مصدوم و برخورد زنجیره ای ۵۰ خودرو منجر شد.
رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به وضعیت خاص آب و هوایی و مه آلودگی آسمان استان از رانندگان وسایل نقلیه سبک و سنگین خواست به دور از شتاب زدگی  و سبقت رانندگی کنند.
وی افزود: ماموران پلیس راه با توجه به مه آلود بودن راهها ، تمهیداتی برای تقویت و استقرار در محورهای مه آلود انجام داده تا از وقوع حوادث رانندگی تا حدی پیشگیری کنند.

هم اکنون همه راههای اصلی و شریانی استان خوزستان باز ولی در مناطقی که بارش باران گزارش شده سطح جاده ها لغزنده است.
روز یکشنبه هفته جاری نیز تصادف زنجیره ای در جاده رامهرمز – اهواز منجر به مصدوم شدن چند نفر و آسیب رسیدن به ۲۸ دستگاه خودرو شد.
هواشناسی خوزستان پیش بینی کرده است پدیده مه آلودگی با شدت و ضعف در سه روز آینده تداوم خواهد داشت که در مناطق مرتفع وکوهستانی استان غلیظ تر و دید افقی نیز کمتر است.
مه آلودگی در هفته جاری سبب تاخیر و اختلال در نشست و برخاست ۱۲پرواز هواپیماهای مسافری در فرودگاه های اهواز ، آبادان و ماهشهر شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.