بخش‌های عادی بیمارستان رازی اهواز از بیماران کرونایی خالی شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه بیماران کرونایی بیشتر در بخش‌های آی سی یو بیمارستان رازی بستری هستند گفت:دیگر بخش‌های عادی این بیمارستان که پیش از این در اختیار بیماران کرونایی بود اکنون خالی از بیمار بوده و فقط در بخش‌های عفونی و داخلی ۱۰ تا ۱۵ بیمار بستری هستند.
کد خبر : 4522
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دسامبر 2021 - 10:45
بخش‌های عادی بیمارستان رازی اهواز از بیماران کرونایی خالی شد

به گزارش ایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان سه‌شنبه شب در جمع خبرنگاران بیان کرد: خوشبختانه در پی تداوم روند کاهشی بیماران مبتلا به کرونا در استان خوزستان بخشی از بیمارستان رازی اهواز که در ۲ سال اخیر سنگر اصلی دفاع از بیماران در برابر تهاجم کرونا بود، به چرخه ارایه خدمات عادی اضافه شد.

وی افزود: هم اکنون بخش زنان و زایشگاه بیمارستان رازی، مجهز و آماده پذیرش بیمار بوده و بیماران ناشی از مسمومیت نیز با هماهنگی اورژانس ۱۱۵ به این بیمارستان هدایت و اعزام خواهند شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه هم اکنون این بیمارستان به ۲ بخش سبز و بخش بیماران مبتلا به کووید ۱۹ تقسیم شده است گفت: ارایه خدمات به بیماران ترومایی ساده نیز در این بیمارستان آغاز شده که بدون نیاز به بستری، اقدامات اولیه برای آنها انجام می‌شود.

وی با اشاره به وجود هفت بخش آی سی یو در بیمارستان رازی بیان کرد: هم اکنون در یک بخش آی سی یو تنها یک بیمار بستری است و یک بخش دیگر آی سی یو خالی و دیگری به بیماران غیرکووید اختصاص یافته است و بقیه بخش‌ها نیز در حال ارایه خدمات به بیماران هستند.

ابول نژادیان ادامه داد: تعداد بیماران کووید ۱۹ در خوزستان به میزان قابل توجهی کاهش یافته و تمامی شهرستان‌های استان در وضعیت آبی قرار دارند که جای خوشحالی دارد و امیدواریم با تداوم روند واکسیناسیون و رعایت شیوه‌نامه‌های

بهداشتی، وضعیت آرام فعلی ادامه داشته باشد.

تاکنون بیش از پنج میلیون و ۳۴۰ هزار دز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.