جزییات تزریق دُز سوم واکسن کرونا در خوزستان

دبیر شورای سلامت اهواز درباره تزریق دُز سوم واکسن کرونا گفت:تزریق دُز سوم واکسن کرونا همزمان با سراسر کشور در خوزستان آغاز شده و افراد بالای ۴۰ سال می توانند نسبت به تزریق این دُز واکسن اقدام کنند.
کد خبر : 4512
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 دسامبر 2021 - 8:57
جزییات تزریق دُز سوم واکسن کرونا در خوزستان

امراله مردانی سه شنبه در گفت و گو با ایرنا در این خصوص اظهار داشت: تکمیل فرآیند واکسیناسیون نقش به سزایی در ایجاد ایمنی جامعه و کنترل کرونا دارد لذا از هم استانی ها درخواست می‌شود هرچه سریعتر نسبت به تزریق و تکمیل فرآیند واکسیناسیون خود و اعضای خانواده اقدام کنند.

وی افزود: افراد بالای ۴۰ سال که واکسن کرونای سینوفارم، بهارات و برکت تزریق کرده اند در صورتی که سه ماه از تاریخ تزریق دُز دوم واکسن آنها گذشته است، می توانند جهت تزریق دُز سوم به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: کسانی که دز نوبت اول و دوم خود را از نوع واکسن های سینوفارم، برکت و بهارات دریافت کردند، بهتر است واکسن نوبت سوم خود را از همان نوع تزریق کنند در غیر این صورت می توانند نوع آسترازنکا و یا پاستو کووک پلاس تزریق کنند.

وی ادامه داد: همچنین افراد بالای ۶۰ سال که واکسن های آسترازنکا و اسپوتنیک دریافت کرده بودند، باید پس از گذشت ۶ ماه برای دریافت نوبت سوم خود مراجعه کنند.

مردانی گفت: این افراد می توانند واکسن نوبت سوم خود را از نوع آسترازنکا یا پاستو کووک پلاس دریافت کنند.

تاکنون بیش از پنج میلیون و ۳۳۵ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است.

در حال حاضر تمام شهرستان های خوزستان در وضعیت آبی کرونایی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.