برگزاری هفته فرهنگی خوزستان در تهران ۱۴۰۰

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان از برگزاری هفته فرهنگی خوزستان در تهران ۱۴۰۰ به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان خبر داد.
کد خبر : 4407
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 نوامبر 2021 - 11:18
برگزاری هفته فرهنگی خوزستان در تهران ۱۴۰۰

محمد باوی‌زاده اظهارکرد: واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان امسال برنامه‌ای تحت عنوان هفته فرهنگی خوزستان در تهران ۱۴۰۰ را در ۲ بخش آزاد و موضوعی برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان این که بخش موضوعی شامل زلزله، تنش آبی، سیل، مناطق محروم و ریزگردها است افزود: آثار در هشت رشته هنرهای تجسمی شامل نقاشی، پوستر، عکس، تصویرسازی، خوشنویسی، کاریکاتور، حجم و نقاشی‌خط برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که مهلت ارسال آثار تا ۲۰ آبان سال جاری است بیان کرد: آثار پس از کارشناسی در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری تهران به نمایش گذاشته می‌شوند و هنرمندان می‌توانند آثار خود را که جایگاه و ارزش فروش دارد با مبالغ مناسب و منطقی به فروش برسانند.

باوی‌زاده با بیان این که مدت زمان برپایی نمایشگاه یک هفته است و درصدد هستیم تعدادی از هنرمندان را برای حضور در نمایشگاه اعزام کنیم ادامه داد: هدف از هفته فرهنگی معرفی و دیده شدن و ایجاد انگیزه برای هنرمندان و نگاهی تازه به هنرهای تجسمی و مسئولان تهران به خوزستان است.

او گفت: ظرفیت گالری ابوالفضل عالی ۶۰ اثر ۵۰ در ۷۰ است ولی اگر تعداد آثار بیش از این باشد می‌توانیم ۲ گالری دیگر حوزه هنری را نیز در اختیار بگیریم.

بنابر اعلام حوزه هنری خوزستان، هنرمندان می‌توانند آثار خود را به شماره ۰۹۰۱۶۶۵۵۹۶۵ واتساپ کنند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.