بستری روزانه ۳۰ تا ۴۰ بیمار کرونایی در خوزستان

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به وضعیت پایدار کرونا در خوزستان گفت: روزانه حدود ۳۰ تا ۴۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خوزستان بستری می‌شوند
کد خبر : 4359
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 اکتبر 2021 - 10:14
بستری روزانه ۳۰ تا ۴۰ بیمار کرونایی در خوزستان

به گزارش ایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان  در گفت و گو با سیمای مرکز خوزستان بیان کرد: هم اکنون ۴۳۰ بیمار در بیمارستان‌های خوزستان بستری بوده که از این تعداد حدود ۳۰۰ نفر در بخش‌های عادی هستند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۷۶ درصد جمعیت شهری و ۶۰ درصد جمعیت روستایی خوزستان زیرپوشش واکسیناسیون قرار گرفته‌اند افزود: به طور میانگین تاکنون ۷۲ درصد جمعیت خوزستان واکسینه شده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۲۸ درصد مردم خوزستان واکسن نزده اند که از آنها تقاضا داریم هر چه سریعتر واکسن خود را دریافت کنند تا بتوانیم به ایمنی در جامعه برسیم و نگرانی ما از ورود پیک جدید کاسته شود.

وی در خصوص هرس درختان کنوکارپوس که عامل مشکلات تنفسی در بارش پاییزی قلمداد شده نیز بیان کرد: همکاران ما در بهداشت محیط با شهرداران مناطق مختلف در تماس هستند و امیدواریم با همکاری شهرداری‌ها و سازمان‌هایی که زمین زیادی در اختیار دارند، بتوانیم هرس درختان کنوکارپوس را انجام دهیم.

ابول نژادیان با بیان اینکه هرس نهال کنوکارپوس کمکی به ما نخواهد کرد زیرا گرده افشانی نمی‌کنند افزود:نگرانی ما از هرس نشدن درختان کنوکارپوس بوده که بیشتر از ۲ متر ارتفاع دارند. امیدواریم پیش از نخستین بارندگی پاییزی این هرس انجام شود تا شاهد بروز حملات تنفسی نباشیم.

اکنون ۲ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی، ۱۳ شهرستان زرد و ۱۲ شهرستان آبی کرونایی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.