تقدیر معاون وزارت بهداشت از عملکرد علوم پزشکی بهبهان

معاون وزارت بهداشت از عملکرد دانشکده علوم پزشکی بهبهان در پیک پنجم کرونا و واکسیناسیون در مقایسه با کل کشور تقدیر کرد.
کد خبر : 4256
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 سپتامبر 2021 - 8:51
تقدیر معاون وزارت بهداشت از عملکرد علوم پزشکی بهبهان

دکتر رمضان احدی سرپرست دانشکده علوم پزشکی بهبهان در دیدار با دکتر علیرضا رییسی معاون بهداشت وزارت بهداشت به ارائه گزارشی از عملکرد معاونت‌های بهداشت، درمان و آموزش دانشکده علوم پزشکی بهبهان در پیک پنجم کرونا و واکسیناسیون پرداخت.

به گزارش ایسنا به نقل از دانشکده علوم پزشکی بهبهان، وی ضمن اشاره به ابتکارات و تلاش‌های دانشکده علوم پزشکی بهبهان در واکسیناسیون، خدمات مناسب و کافی درمانی در بیمارستان‌های شهرستان برای بیماران سرپایی و بستری در پیک پنجم کرونا را تشریح کرد.

احدی با بیان نتایج مطالعات حاصل از آنالیز موارد مرگ کرونا در نیمه اول سال ۱۴۰۰ و اثر واکسیناسیون در کادر درمان شهیدزاده، به اهمیت و نقش واکسیناسیون در پیشگیری از ابتلا، بستری و مرگ در شهرستان‌های بهبهان و آغاجری اشاره کرد.

وی گفت: دانشکده علوم پزشکی بهبهان با به کارگیری نتایج پژوهش‌های صورت‌گرفته در کمیته علمی کرونا و اقدامات موثر در زمینه واکسیناسیون و همکاری رسانه‌ها در جلب مشارکت مردمی توانسته است در زمینه کنترل بیماری در پیک پنجم کرونا و واکسیناسیون در کشور سرآمد باشد.

دکتر علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات موثر دانشکده علوم پزشکی بهبهان در زمینه درمان و واکسیناسیون و همه همکاران حوزه سلامت کشور به ویژه مراقبین سلامت و بهورزان دانشکده علوم پزشکی بهبهان، عنوان کرد این دانشکده در حد بسیار بالایی موفق به واکسیناسیون مردم عزیز روستانشین شده است.

در آخر دکتر رییسی با تاکید بر ارائه جهادگرانه خدمات سلامت از تمامی نیروها و پرسنل مجموعه علوم پزشکی شهرستان بهبهان تقدیر و تشکر به عمل آورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.