خوزستانی‌ها، بیکارترین تیم‌های نقل و انتقالات لیگ بیست‌ویکم

هنوز هیچ کدام از سه تیم خوزستانی حاضر در فصل بیست و یکم فوتبال، موفق به ورود به بازار نقل و انتقالات نشده اند. بازار نقل و انتقالات لیگ بیست و یکم تب و تاب خاصی پیدا کرده است و تیم های مدعی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و گل گهر در حال ربودن گوی سبقت در جذب بازیکن از یکدیگر هستند اما هنوز در خوزستان اتفاقی برای تیم های آن نیفتاده است و فعلا بیکارترین تیم‌ها در این بازار شلوغ بوده اند.
کد خبر : 4122
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آگوست 2021 - 9:07
خوزستانی‌ها، بیکارترین تیم‌های نقل و انتقالات لیگ بیست‌ویکم

به گزارش ایسنا، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان فعلا خروجی‌های بسیاری داشته‌اند و تیمی مثل نفت مسجدسلیمان تقریبا از بازیکنان اصلی خالی شده است و حسینی، انتظاری، کرمانشاهی، رابط، جعفری، عسکری، بلبلی و محبی از تیم جدا شده اند. اتفاقی که یعنی این تیم برای ورود به بازار نقل و انتقالات چندین برابر از زمانی که می توانست با این نفرات تمدید کند باید هم هزینه کند و هم وقت بگذارد. البته دلیل تعلل تیم های نفتی برای ورود به نقل و انتقالات این است که این دو تیم علاوه بر مشکلات مالی، هنوز سرمربیان خود را هم نشناخته اند.

البته فولاد هم که از دیگر باشگاه های خوزستانی، منظم تر و با بودجه مشخص است، نه تنها بازیکنی جذب نکرده و نفرات اصلی خود را هم از دست داده است، بلکه هنوز اقدامی در زمینه تمدید با نفرات باقی مانده نداشته است. یعنی اکنون فولاد نیز با ساختاری مشخص و منظم، فرقی با دو تیم نفتی استان ندارد. البته فولادی ها پس از کش و قوس فراوان در نهایت از سرمربی جدید خود رونمایی کردند و ویسی عهده دار این مسئولیت شده است تا حداقل یک گام از دو تیم خوزستانی دیگر جلوتر باشد.

همچنین در حال حاضر فروزان، نیک نفس، آقاسی، احمدزاده و درخشان مهر از فولاد جدا شده اند و شیمبا، صابر حردانی و آبشک نیز پیشنهادهای خوبی از سرخ آبی های پایتخت دارند و ساسان انصاری هم علاوه بر پیشنهادات داخلی، دو پیشنهاد خارجی نیز دارد که باید دید آیا باشگاه می تواند این مهره های اصلی خود را حفظ کند یا باید منتظر فولاد با شکل و شمایل جدید در فصل بیست و یکم بود. در حال حاضر نگرانی ها از ورود دیرهنگام فولاد به بازار نقل و انتقالات بسیار است زیرا این تیم باید در آسیا نیز شرکت کند و تعلل باشگاه در حالی که بازار نقل و انتقالات در حال خالی شدن از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار است، می تواند برای فولاد دردسرساز شود.

با این تفاسیر باید منتظر روزهای آینده بود و دید آیا سه تیم خوزستانی که فعلا منبع تغذیه ای خوب برای سایر تیم ها بوده اند، بازهم فرصت سوزی می کنند یا با ورود به بازار نقل و انتقالات، از فرصت باقی مانده برای ترمیم و آماده‌سازی‌شان بهره می برند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.