با هدف تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در خوزستان

تشکیل جلسه هم افزایی و تعامل مشترک فی مابین جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی و قرارگاه گام دوم جوانان خوزستان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان

هدف از تشکیل این جلسه تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در خوزستان است.
کد خبر : 4073
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 آگوست 2021 - 8:30
تشکیل جلسه هم افزایی و تعامل مشترک فی مابین جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی و قرارگاه گام دوم جوانان خوزستان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان

هدف از تشکیل این جلسه تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در خوزستان است.

تشکیل جلسه هم افزایی و تعامل مشترک فی مابین جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی و قرارگاه گام دوم جوانان خوزستان در دفتر نماینده ولی فقیه در استانجلسه هم افزایی و تعامل مشترک فی مابین جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی و قرارگاه گام دوم جوانان خوزستان در دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان تشکیل شد.

به گزارش سپهر خوزستان به نقل از روابط عمومی جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی خوزستان، جلسه هم افزایی و تعامل مشترک فی مابین جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی و قرارگاه گام دوم جوانان خوزستان در دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان تشکیل شد.

رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی خوزستان در حاشیه این جلسه گفت: هدف از تشکیل این جلسه تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در خوزستان است.

 مهندس هوشنگ صالح راد با تسلیت فرا رسیدن ایام محرم و عاشور افزود: ما ملت امام حسینیم و خط ما خط جهاد و شهادت است.

وی در ادامه به تشریح اهداف بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و گفت: جمعیت گام دوم انقلاب یک چراغ راهنما و روشنی است و یک مسیر مشخص را برای کل ارکان نظام برای چهل سال آینده ترسیم کرده است.

صالح راد همچنین از مدیران ارشد جمعیت تحول و توسعه و قرار گاه خواست که اجازه ندهد  اهداف این بیانیه در استان زمین گذاشته شود و همانند خیلی از ارشادات مقام معظم رهری نادیده گرفته شود چرا که نجات کشور در این مقطع از زمان بسته به عمل کردن به متن و رهنمودهای این منشور است.

این مقام مسئول تصریح کرد: عمل به بیانیه گام دوم انقلاب باعث ایجاد تحول و تغییر در وضعیت کنونی است و این مهم محقق نخواهد شد مگر با کار جهادی، میدان داری  و توجه به مردم و خدمت صادقانه برای مردم است .

وی در ادامه سخنانش بیان کرد: تا زمانی تعامل و همکاری با مسولین داریم که گوش به فرمان رهبری و خدمت به مردم و کار جهادی داشته باشند ما در کنار چنین مدیری خواهیم بود و حمایت می کنیم اما مدیری که خدای ناکرده ناخواسته یا خواسته مردم را نسبت به نظام و انقلاب  بی اعتماد کند جایی در کنار ما نخواهد داشت.

صالح راد گفت: ما سربازان رهبر فرزانه انقلاب هستیم و چشم به اشاره امام خامنه داریم و هدف کار جهادی شبانه روزی در همه امور است و باید در مسیر حرکت به خدا توکل کنیم و باید با قدرت و حسینی وارد در میدان عمل باشیم.

در ادامه جلسه دکتر ترابی پور با تشکر از برگزاری چنین جلساتی به ایراد سخن و تشریح اهداف بیانیه پرداخت.

در پایان جلسه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان اقامه شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.