رکورد مراجعه بیماران به بیمارستان‌های خوزستان شکسته شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه در شبانه روز گذشته هفت هزار و ۴۰۰ بیمار کرونایی به بیمارستان‌های خوزستان مراجعه کردند گفت: با این تعداد ،رکورد مراجعه بیماران به مراکز درمانی استان شکست.
کد خبر : 4067
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آگوست 2021 - 9:08
رکورد مراجعه بیماران به بیمارستان‌های خوزستان شکسته شد

به گزارش ایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان  در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: پیش از این بیشترین آمار مراجعه به بیمارستان های استان در یک شبانه روز، هفت هزار و ۲۰۰ نفر و بیشترین میزان بستری ۴۲۲ نفر بود که در شبانه روز گذشته ۴۳۱ نفر در بیمارستان های استان بستری شدند.

وی افزود: طبق آماری که روز شنبه اعلام شد موارد ابتلا به بیماری و بستری ها نسبت به هفته قبل آن ۷۰ و ۶۰ درصد افزایش یافته همچنین موارد فوت در خوزستان ۷۷ درصد بیشتر شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: متاسفانه رعایت پروتکل های بهداشتی در جامعه کمتر شده و عادی انگاری رواج پیدا کرده است لذا از مردم درخواست داریم دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی ادامه داد: شرایط شلوغ شهر و بازگشایی همه جانبه، بیمارستان ها را مملو از بیمار کرده و کار مستمر در مراکز درمانی، توان کادر درمانی را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

ابول نژادیان گفت: از هم استانی ها در خواست می شود برای اینکه ۲ هفته بعد کارشان به بیمارستان کشیده نشود با ما همکاری کنند و تنها به مدت ۲ هفته به جز موارد ضروری از خانه خارج نشوند همچنین خریدهای غیرضرور را به زمان دیگری موکول کنند.

بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی در حال حاضر ۱۷ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، پنج شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.