دکتر حیدر سواری کاندیدای هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی اهواز:

سیستم مدیریتی نظام پزشکی نیاز به تحول دارد / باید از ایده پزشکان جوان در نظام پزشکی استفاده کرد / خدمات تعرفه گذاری باید به نظام پزشکی برگردد / دندانپزشکی باید جزو مشاغل سخت و زیان آور باشد

باید جوانان به سیستم مدیریتی نظام پزشکی ورود کنند.
کد خبر : 3996
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 جولای 2021 - 10:07
سیستم مدیریتی نظام پزشکی نیاز به تحول دارد / باید از ایده پزشکان جوان در نظام پزشکی استفاده کرد / خدمات تعرفه گذاری باید به نظام پزشکی برگردد / دندانپزشکی باید جزو مشاغل سخت و زیان آور باشد

یک کاندیدای هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی اهواز بر لزوم ایجاد تحول و تغییرات در سیستم مدیریتی نظام پزشکی تاکید کرد و گفت: باید جوانان به سیستم مدیریتی نظام پزشکی ورود کنند. با جوانگرایی و تغییرات در مجموعه مدیریتی نظام پزشکی می توان به تحول در این مجموعه امیدوار بود.

دکتر حیدر سواری در گفتگو با خبرنگار ما با تاکید بر ضرورت استفاده از نظرات پزشکان جوان در سازمان نظام پزشکی اهواز گفت: باید شرایطی فراهم شود که پزشکان جوان بتوانند با نظام پزشکی مشارکت سازنده داشته باشند. با هم افزایی، ارتباطات و استفاده از نظرات و ایده های پزشکان جوان می توان بسیاری از مشکلات صنفی در حوزه پزشکی را حل کرد.

وی در تبیین برخی مشکلات جامعه پزشکی گفت: قبلا تعرفه گذاری خدمات پزشکی در اختیار نظام پزشکی بود ولی در حال حاضر در اختیار وزارت بهداشت است و عملا در این رابطه بیشترین ضرر را پزشکان عمومی و دندانپزشکان متحمل شدند. باید با رایزنی و پیگیری های لازم این مشکل حل شود و مجددا تعرفه گذاری به نظام پزشکی برگردد.

این دندانپزشک گفت: جامعه دندانپزشکی در خصوص برخی مصوبات شهرداری، دارایی و بیمه دارای مشکلات زیادی هستند و در طول سالیان گذشته اقدامی برای حمایت از آنها و حل مشکلات صنفی آنها صورت نگرفته است. باید هیئت مدیره نظام پزشکی تلاش کند با یک برنامه ریزی منسجم و در یک قالب مشخص، مشکلات و مطالبات دندانپزشکان را در خصوص این مسائل پیگیری کند.

دکتر حیدر سواری با اشاره به اینکه دندانپزشکی بدلیل شرایط خاصی که دارد باید جزو مشاغل سخت و زیان آور باشد گفت: با این وجود در ادوار گذشته به این موضوع پرداخت نشده است. ما پیشنویس طرح مشاغل سخت و زیان آور دندانپزشکان را برای اولین بار در کشور تهیه کرده ایم که امیدواریم با ورود به مجموعه نظام پزشکی بتوانیم این طرح را برای اجرا ارائه دهیم. به اعتقاد بنده طرح مشاغل سخت و زیان آور دندانپزشکان از حقوق منطقی دندانپزشکان است که باید به آن توجه شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.