ناصر سجیرات دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی اهواز و کارون:

خسارت خشکسالی کشاورزان اهواز را پرداخت کنید / کشاورزان از لحاظ معیشتی دارای مشکلات زیادی هستند

کشاورزان از لحاظ معیشتی دارای مشکلات زیادی هستند.
کد خبر : 3988
تاریخ انتشار : شنبه 10 جولای 2021 - 18:14
خسارت خشکسالی کشاورزان اهواز را پرداخت کنید / کشاورزان از لحاظ معیشتی دارای مشکلات زیادی هستند

دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی اهواز و کارون گفت: در حالی که فصل زراعی گذشته با کمبود بارش روبرو بودیم لذا برخی مزارع اهواز دچار خسارت شدند ولی تاکنون چیزی بابت پرداخت خسارت خشکسالی به مزارع آبی و نیمه آبی پرداخت نشده است.

ناصر سجیرات افزود: البته خسارت خشکسالی برای کشاورزان دیمکار تایید شد و به کشاورزان پرداخت شده است ولی متاسفانه خسارت خشکسالی را برای مزارع آبی و نیمه آبی تائید نکرده اند و به همین خاطر تاکنون هیچ خسارتی بابت این کشاورزان پرداخت نشده است.

وی گفت: در بازدیدی که از مزارع غیزانیه از توابع شهر اهواز داشتم، کشاورزان در این خصوص بلاتکلیف هستند و تقاضا دارند که خسارت خشکسالی مزارع نیمه آبی غیزانیه پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه کشاورزان از لحاظ معیشتی دارای مشکلات زیادی هستند افزود: کشاورزان اهواز مرتب به ما مراجعه می کنند و انتظار دارند خسارت خشکسالی آنها پرداخت شود.

دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی اهواز و کارون گفت: وقتی کشاورزان مزارع خود را بیمه محصولات کشاورزی می کنند انتظار دارند بموقع خسارت آنها پرداخت شود. پرداخت نشدن خسارت خشکسالی در مزارع آبی و نیمه آبی باعث می شود کشاورزان برای سالهای آینده انگیزه ای برای بیمه کردن محصولات کشاورزی خود نداشته باشند.

سجیرات گفت: ما همیشه به کشاورزان توصیه می کنیم مزارع خود را تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار دهند و البته انتظار داریم صندوق بیمه محصولات کشاورزی در زمان مقرر به تعهدات خود عمل کند.

وی در پایان از صندوق بیمه محصولات کشاورزی و کسانی که در این موضوع نقش دارند خواست در اسرع وقت خسارت خشکسالی کشاورزان اهواز را پرداخت کنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.