سپاهان، طلسم فولاد در خانه را می‌شکند؟

تیم‌های نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف رقبای خود می‌روند.
کد خبر : 3979
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 ژوئن 2021 - 8:51
سپاهان، طلسم فولاد در خانه را می‌شکند؟

به گزارش ایسنا، نفت که پس از سپرده شدن به محمود فکری توانسته خود را از قعر جدول جدا کند، امروز در دیداری مهم و شش امتیازی برای بهبود جایگاه جدولی خود به مصاف تیم پیکان می‌رود، پیکانی که در جدول به دلیل تفاضل گل کمتر در همسایگی نفت یعنی رده دوازدهم قرار دارد و این تیم نیز به دنبال برد و صعود در جدول است.

از آن جا که برد در این دیدار به فکری و تارتار کمک می‌کند تا تیم‌هایشان در چند هفته باقی مانده از لیگ برتر تا حدودی با خیال راحت‌تر گام بردارند، مطمئنا دو تیم تلاش می‌کنند تا کمترین اشتباهات را داشته باشند و با کسب پیروزی، خود را به رده نهم جدول برسانند و جایگزین نفت آبادان شوند. البته این بازی باتوجه به انگیزه دو تیم، ابتدا برای شکست نخوردن و مراقبت از دروازه‌ها به دلیل تفکرات فکری و تارتار، شاید دو تیم نفت و پیکان را به ارائه بازی بسته سوق دهد اما بازهم می‌تواند تقابل دیدنی باشد.

فولاد – سپاهان

به گزارش ایسنا، فولاد که با برد مقابل نفت مسجدسلیمان، پا به بازی با سپاهان می‌گذارد، باتوجه به ناکامی رقبای بالا سری، این بازی بهترین فرصت برای آن، جهت نزدیک‌تر شدن به کسب سهمیه آسیایی است. بازی که برد در آن می‌تواند سکوی پرتاب شاگردان نکونام باشد و فولاد را به یک قدمی استقلال یعنی جایگاه چهارم جدول برساند.

البته سپاهانِ نویدکیا نیز اصلا تیم آسانی نیست و مطمئنا در ورزشگاه شهدای فولاد، روز سختی را برای شاگردان نکونام رقم می‌زند زیرا سپاهان هم می‌خواهد ببرد تا در صدر جدول جایگزین پرسپولیس شود (در صورت برد پرگل، سپاهان می‌تواند به دلیل تفاضل گل به صدر برسد). بنابراین بازی فولاد و سپاهان علاوه بر حساسیت جدولی، باتوجه به اینکه هدایت این تیم‌ها را مربیان جوان و آینده‌دار فوتبال ایران بر عهده دارند، برای خود این مربیان که در تیم‌ملی نیز هم‌بازی بوده‌اند، برای به رخ کشیدن توانمندی‌هایشان، اهمیت دوچندانی دارد.

همچنین فولاد ۲۱ هفته است که در ورزشگاه خود شکستی را متحمل نشده است و تیمی شکست‌ناپذیر و تسلیم نشدنی در خانه لقب دارد که باید دید سپاهان، پایانی بر این رکورد فولاد است یا شاگردان نکونام رکورد خود را حفظ می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.