باقری‌نیا: تفاوت فولاد و نفت مسجدسلیمان، زمین تا آسمان است

پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این که دو تیم فولاد و نفت مسجدسلیمان با عملکردی که در دربی داشتند برای ادامه مسابقات آماده نشان دادند، گفت: البته شرایط این دو تیم از نظر نفر و پشتوانه نیمکت قابل قیاس نیست و تفاوت آن ها "زمین تا آسمان" است.
کد خبر : 3970
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 ژوئن 2021 - 11:49
باقری‌نیا: تفاوت فولاد و نفت مسجدسلیمان، زمین تا آسمان است

مجید باقری‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا درباره دربی فوتبال خوزستان بین تیم‌های فولاد و نفت مسجدسلیمان که با برد شاگردان نکونام همراه بود، اظهار کرد: بعد از یک ماه تعطیلی گمان می‌رفت که تیم ها شرایط مسابقه نداشته باشند که طبیعی بود زیرا همین موضوع را در بازی های روزهای گذشته نیز دیده بودیم. از طرفی هم یکسری حساسیت ها نسبت به این بازی وجود داشت که بیشتر به خاطر برخورد در دیدار رفت دو تیم فولاد و استقلال با هدایت فکری بود.

وی افزود: به نظرم این بازی با برتری فولاد شروع شد و ادامه پیدا کرد و فولاد روی اشتباه گلر تیم نفت به گل رسید، هر چند استحقاق آن را داشت و حتی می توانست گل های دیگری را هم به ثمر برساند. این برتری ادامه پیدا کرد و فولاد در نیمه دوم هم توانست به گل دوم برسد. بعد از این گل، شرایط بازی تغییر کرد و نفت مسجدسلیمان پس از دریافت گل دوم بیدار شد و نبض بازی را به دست گرفت و حملاتی روی دروازه فولاد داشت و حتی به پنالتی رسید که خیلی بچگانه آن را از دست دادند. شاید اگر آن پنالتی گل می شد حتی نتیجه بازی هم تغییر می کرد. دربی در مجموع نسبت به شرایط خوب بود.

این پیشکسوت فوتبال عنوان کرد: به نظر من، شرایط دو تیم فولاد و نفت از نظر نفر و پشتوانه نیمکت قابل قیاس نیست و تفاوت آن ها زمین تا آسمان است زیرا مجموع بازیکنان نفت به ۱۴ نفر هم نمی رسد اما در مجموع دو تیم با عملکردی که در دربی داشتند برای ادامه مسابقات آماده نشان دادند. دو تیم برای شرایط بهتر در جدول می جنگند. فولاد برای کسب سهمیه آسیایی از طریق لیگ و جام حذفی تلاش می کند و نفت هم قطعا می خواهد در نیمه بالایی جدول باشد که امیدوارم هر دو تیم به هدف مدنظر برسند.

وی افزود: فولاد کار سختی برای کسب سهمیه آسیایی دارد اما از این توانایی برخوردار است. ضمن این که دو بازی رو در رو با مدعیانی چون سپاهان و استقلال دارد که می دانید در حال حاضر شرایط استقلال تهران چقدر اسفناک است. به نظر من نکونام و همکارانش باید تمام تمرکز خود را روی این موضوع بگذارند که “فولاد می تواند آسیایی شود” زیرا فولاد نه کمبود بازیکن دارد و نه جایی از کار تیم می لنگد. فولاد در هر پست بهترین بازیکنان را دارد و حتی در هر پست، بازیکن اضافه نیز دارد. بنابراین از شرایط خوبی برای رسیدن به سهمیه برخوردار است.

باقری نیا درباره فرصت بازی که نکونام در دیدار با نفت به شاه عباسی داد، گفت: من هر چه تلاش کردم، سوابق این بازیکن را پیدا نکردم و این که بخواهیم از عملکردش در بازی شب گذشته تعریف کنیم، چندان قابل تعریف نیست. البته هنوز برایم جای سوال است که باشگاه فولاد که با آن همه دردسر احمدرضا جلالی را از پدیده به اهواز آورد، هیچ اثری از او در این تیم نمی بینیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.