امیدواری تیم پاورلیفتینگ ملی‌حفاری به حضور در مسابقات جهانی

تیم پاورلیفتینگ ملی‌حفاری امیدوار است با موفقیت در مرحله پایانی اولین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشور، جواز حضور در مسابقات جهانی را به دست آورد
کد خبر : 3958
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 ژوئن 2021 - 10:54
امیدواری تیم پاورلیفتینگ ملی‌حفاری به حضور در مسابقات جهانی

عباس مولا، مدیرفنی تیم پاورلیفتینگ ملی‌حفاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مرحله نهایی اولین دوره لیگ برتر پاورلیفتینگ کشور پنجم و ششم تیرماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود که ملی‌حفاری به همراه تیم‌های استهکام سازه بابلسر، نیروی زمینی تهران و هیات کرمانشاه در این مرحله حضور دارند.

وی بیان کرد: ملی‌حفاری در دور مقدماتی توانست با ۱۸۲ امتیاز در مجموع دور رفت و برگشت، به عنوان تیم اول گروه دوم راهی این مرحله از مسابقات شود که در دور نهایی باید با نماینده کرمانشاه به رقابت بپردازیم. تیم برنده نیز به فینال راه پیدا می‌کند که باتوجه به عملکرد خوب‌مان در مرحله نخست و همچنین تمرینات خوب تیم و حمایت مدیرعامل باشگاه، بسیار امیدواریم که فینالیست شویم.

مدیرفنی تیم پاورلیفتینگ ملی‌حفاری با ابراز امیدواری نسبت به کسب جواز حضور در رقابت‌های جهانی، گفت: تیم‌های قهرمان و نایب‌قهرمان لیگ برتر به مسابقات جهانی راه پیدا می‌کنند که باتوجه به پتانسیلی که تیم حفاری دارد، خود را از شانس‌های کسب جواز حضور در این رقابت‌ها می‌دانیم. مسابقات جهانی نیز با حضور هشت تیم از سراسر دنیا در ارومیه برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.