ارائه کمک هزینه تحصیلی به ۲۴ هزار دانش‌آموز دختر خوزستانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان خدمات ارائه شده به دختران نیازمند تحت حمایت این نهاد را تشریح کرد.
کد خبر : 3845
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 ژوئن 2021 - 9:02
ارائه کمک هزینه تحصیلی به ۲۴ هزار دانش‌آموز دختر خوزستانی

جمال شیبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، اظهار کرد: ارائه خدمات مختلف به دختران در گروه‌های سنی تحت حمایت در دستور کار است و خدمات کمیته امداد در بخش‌های مختلف شامل خردسالان، دانش‌آموزان، دانشجویان، جوانان و افراد جویای کار و نیازمند انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی به ارائه خدمات به دختران خردسال دچار سوءتغذیه اشاره کرد و افزود: مادران و دختران خردسال دچار سوءتغذیه تا رسیدن به سلامت کامل از خدمات حوزه حمایت و سلامت به غیر از معیشت ماهانه بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: اهدای وسایل کمک آموزشی از جمله تبلت دانش‌آموزی و لپ‌تاپ به دانشجویان واجد شرایط از دیگر خدمات ارائه‌شده به دختران تحت حمایت خوزستانی است. همچنین ۲۴ هزار دانش‌آموز دختر از کمک هزینه تحصیلی، بسته‌های لوازم‌التحریر و پوشاک بهره‌مند شده‌اند.

شیبه بیان کرد: پرداخت شهریه و هزینه‌های کلاس‌های تقویتی و کنکور برای ۴ هزار دانشجو، مشاوره روانشناسی برای همه گروه‌ها و برای دختران در آستانه ازدواج و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشاوره خانواده برای زوج‌های جوان نیز از دیگر این اقدامات انجام‌شده هستند. همچنین تاکنون ۳ هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه اهدا شده است.

وی افزود: اعطای تسهیلات مختلف به دختران به ویژه اشتغال، توانمندسازی تا خودکفایی، کاریابی و معرفی افراد جویای کار به صاحبان کسب و کار، آموزش فنی و حرفه‌ای، مهارت‌آموزی و راهبری شغلی تا رسیدن به موفقیت و حضور در جشنواره‌های فرهنگی و هنری از دیگر خدمات کمیته امداد خوزستان به دختران است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.