تسهیلات کرونایی به ۵۲۰ متقاضی در خرمشهر پرداخت شد

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خرمشهر گفت:از یک هزارو ۲۶۲ پرونده تشکیل شده برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا ۵۲۰ نفر پس از تکمیل مدارک تسهیلات دریافت کردند.
کد خبر : 3814
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 ژوئن 2021 - 12:19
تسهیلات کرونایی به ۵۲۰ متقاضی در خرمشهر پرداخت شد

هاشم خنفری سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای آغاز پرداخت تسهیلات کرونایی تا ۲۰ فروردین ماه امسال ۳۰۰ میلیارد ریال به متقاضیان تسهیلات بانکی پرداخت شد که این رقم هم اکنون به ۶۳۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی افزود: بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات آمادگی دارند و متقاضیان پس از تکمیل مدارک خود در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانند از طریق اداره تعاون خرمشهر پیگیر مشکل تسهیلات بانکی خود باشند.

خنفری گفت: دولت برای جبران خسارت کرونا به کسب و کارهای متضرر از شیوع کرونا از سال گذشته طرح‌هایی همچون معافیت‌ مالیاتی ، عوارض و خدمات بیمه و بانکی را مصوب و به اجرا گذاشته است.

وی ثبت نام در سامانه کارا را لازمه دریافت تسهیلات بانکی کرونا عنوان کرد و افزود:در قالب این طرح حمایتی تسهیلاتی با شرایط آسان در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خرمشهر بر ضرورت ورود دستگاه‌های اجرایی برای اختصاص تسهیلات تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی باید اطلاعات جامعی از نوع فعالیت گروه‌های زیر مجموعه خود داشته باشند و اگر برخی متقاضیان منصرف شدند دستگاه ها باید به بانک ها اطلاع دهند تا از فهرست حذف و جز آمار درج نشوند.

شهرستان خرمشهر هشت هزار واحد صنفی فعال دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.