پیش شرط تبلیغات نامزدهای انتخابات، رعایت پروتکلهای بهداشتی است

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر با تبیین دستورالعمل تبلیغات انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان بیان کرد: تاکید ما به همه نامزدهای انتخابات علاوه بر رعایت ضوابط قانونی، انجام تبلیغات با رعایت خاص شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شرایط کرونایی است.
کد خبر : 3798
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 ژوئن 2021 - 9:48
پیش شرط تبلیغات نامزدهای انتخابات، رعایت پروتکلهای بهداشتی است

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری بندر ماهشهر، فریدون بندری اظهار داشت: شیوه‌نامه تبلیغات انتخابات در آستانه جشن ملی انتخابات ۲۸ خردادماه ابلاغ و در فضای مجازی منتشر شده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: فضاهای مناسب به منظور تجمعات از سوی فرمانداری و با همکاری ستاد کرونا مشخص شده که ان‌شاءالله در زمان مناسب اعلام خواهد شد و نامزدهای انتخابات برای انجام سخنرانی تبلیغاتی خود با ضوابط مشخص شده در دستورالعمل مربوطه اقدام کنند.

بندری یادآور شد: نامزدهای انتخابات در اطراف میدان امام بندر ماهشهر و ورودی‌های به میدان و همچنین بازار صدوقی بندر امام خمینی(ره)، باید از راه‌اندازی ستاد به منظور جلوگیری از گره ترافیکی احتمالی، خودداری کنند.

۱۹۷ نفر در حوزه انتخابیه بندر ماهشهر نامزد شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر هستند. همچنین ۲۴۷ نفر نیز در انتخابات شورای اسلامی روستاهای بندر ماهشهر کاندید هستند.

شهرستان بندر ماهشهر در جنوب خوزستان و در ساحل نیلگون خلیج فارس واقع است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.