چهارهزار و ۵۰۰ نفر برای برگزاری انتخابات در خرمشهر ساماندهی شدند

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت: بیش از چهارهزار و ۵۰۰ نفر از عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در شهرستان خرمشهر ساماندهی شدند.
کد خبر : 3777
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 می 2021 - 11:17
چهارهزار و ۵۰۰ نفر برای برگزاری انتخابات در خرمشهر ساماندهی شدند

محمدحیدری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:بر اساس شاخص جمعیتی و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در لحاظ کردن شرایط خاص کرونا ۱۱۰ صندوق اخذ رای در شهرستان خرمشهر پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی برگزاری انتخابات الکترونیکی در خرمشهر گفت: در دوره های گذشته انتخابات خرمشهر به عنوان پایلوت انتخابات الکترونیکی انتخاب شده بود اما در این دوره تصمیم بر برگزاری انتخابات الکترونیک در مراکز استان‌ها و کلان شهرها است و برای خرمشهر هنوز تصمیمی در این زمینه از سوی وزارت کشور ابلاغ نشده است.

حیدری برگزاری انتخابات رقابتی سالم همراه با امنیت را یکی از اهداف متولیان امر برگزاری آن دانست و گفت: به همه نامزده‌های انتخابات شهر و روستا و ستادهای انتخابات ریاست جمهوری و دست اندرکاران انتخابات تاکید شده که قانونمند حرکت کنند و هیات اجرایی، هیات نظارت، بازرسان و عوامل اجرایی دست اندرکار در انتخابات جز به اجرای قانون نباید به چیز دیگری فکر کنند.

وی افزود: امانت‌داری در انتخابات شرط لازم و کافی قانون گرایی و اجرای قانون است و قطعا در هر شهرستان جریان‌های موافق و مخالف وجود دارد به ویژه در انتخابات شوراها مسایل خویشاوندی، طایفه ای وجود دارد و امیدواریم انتخابات سالمی برگزار کنیم.

فرماندار خرمشهر در ادامه بیان کرد: نباید فضای انتخابات هیجانی و احساسی شود بلکه باید تعقل گرانه باشد و مردم بر اساس عقل و منطق آینده و دوراندیشی در پای صندوق‌های رای حضار شوند و باورشان این باشد هر رای در سرنوشت کشور تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه مردم جریان انتخابات را هدایت می کنند گفت: ۱۸۴ نفر برای ورود به شوراهای  خرمشهرثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۳۸ نفر داوطلب تایید صلاحیت شدند و پیش‌بینی می شود با تایید چند نفر دیگر تعداد داوطلبان به ۱۴۵ نفر برسد.

حیدری اظهار داشت: ۱۴۰ نفر برای انتخابات  روستاهای این شهرستان داوطلب شدند که هر کدام از این داوطلبان ایل، طایفه و حموله دارند که این امر مشارکت گسترده ای را در انتخابات رقم خواهد زد.

وی ادامه داد: باید امید و اعتماد در مردم تقویت  کرد تا موجب مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو  شود.

به گزارش ایرنا ۱۱۰ صندوق اخذ رای برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و انتخابات  ریاست جمهوری در شهرستان خرمشهر پیش بینی شده است.

۲۸ خرداد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.