کشف محموله هشت میلیارد ریالی قاچاق توسط دریابانان ماهشهر

فرمانده پایگاه دریابانی بندر ماهشهر از توقیف یک فروند شناور باری و کشف محموله کالای خانگی قاچاق خبر داد.
کد خبر : 3753
تاریخ انتشار : شنبه 29 می 2021 - 8:46
کشف محموله هشت میلیارد ریالی قاچاق توسط دریابانان ماهشهر

سرهنگ اکبر راشدنیا شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: روز گذشته ماموران پایگاه دریابانی بندر ماهشهر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حین کنترل شناورهای عبوری در آب‌های شمالی خلیج فارس، یک  فروند شناور باری حامل کالای قاچاق که به سمت بندر هندیجان در حرکت بود را شناسایی و در خور زهره متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این شناور ۲۰ دستگاه کولر دوتکه ۳۰ هزار، ۲۰ دستگاه ماشین ظرفشویی قاچاق و ۶۰ عدد قابلمه قاچاق که با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود را کشف کردند.

فرمانده پایگاه دریابانی بندر ماهشهر با اشاره به دستگیری ۶ نفر در این خصوص اضافه کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده اولیه، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح تحویل داده شدند.

فرمانده پایگاه دریابانی بندر ماهشهر در پایان خاطرنشان کرد: قاچاقچیان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند مرزبانان خوزستان با اشرافیت اطلاعاتی، کوچکترین تحرکات را در نوار مرزی خشکی و دریایی زیر نظرگرفته و با هرگونه اقدام سودجویانه قاطعانه برخورد خواهند کرد.

شهرستان بندر ماهشهر در جنوب خوزستان و در ساحل نیلگون خلیج فارس واقع است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.