هشت فرصت‌ سرمایه‌گذاری درتاسیسات فرآورش مناطق نفتخیز جنوب‌رونمایی شد

شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در رویداد بهم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری فرآورش و نمکزدایی نفت خام، از هشت فرصت سرمایه‌گذاری در تاسیسات فرآورش سیار نفت برای سرمایه‌گذاران و شرکت‌های دانش‌بنیان رونمایی کرد
کد خبر : 3743
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 می 2021 - 8:51
هشت فرصت‌ سرمایه‌گذاری درتاسیسات فرآورش مناطق نفتخیز جنوب‌رونمایی شد

به گزارش  ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، این رونمایی در رویداد بهم‌رسانی فناوری فرآورش و نمکزدایی نفت خام، توسط پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت و با حضور شرکت‌های توانمند و دانش‌بنیان علاقمند به پروژه‌های تاسیسات فرآورش سیار نفت به صورت حضوری و برخط انجام شد.

در این رویداد، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، خرید خدمات، تامین، نصب، راه اندازی، راهبری، تعمیرات و نگهداری هشت مجموعه فرآورشی سیار در مخازن نفتی اهواز، مسجدسلیمان، رگ‌سفید، کوپال و رامشیر به ظرفیت ۲۲۰ هزار بشکه را به شرکت‌های علاقمند معرفی کرد.

بر اساس این گزارش، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به عنوان بزرگ ترین شرکت تابع شرکت ملی نفت ایران با  ۴۵ میدان و ۶۵ مخزن هیدروکربوری بزرگ و کوچک در گستره ای افزون بر ۷۰ هزار کیلومتر مربع از استان بوشهر تا شمال خوزستان، حدود ۸۰ درصد نفت خام و ۱۶ درصد گاز کشور را تولید می‌کند. در این قلمرو وسیع نفتی میدان های بزرگی همچون اهواز، گچساران، مارون، آغاجاری، کرنج و پارسی و بی بی حکیمه قرار دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.