اینجا قیمت مرغ را میزان “وجدان” فروشنده تعیین می‌کند!

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز و مرغ اهواز گفت: مرغ کشتار روز قیمت ثابتی ندارد و بالای هر کیلوگرم ۲۸ هزار تومان برای مصرف‌کننده است؛ فروشندگان باوجدان، مرغ را هر کیلوگرم بین ۳۰ هزار تومان تا ۳۱ هزار تومان به فروش می‌رسانند و فروشندگان کم‌وجدان‌تر، مرغ را با قیمت بیشتری می‌فروشند.
کد خبر : 3723
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 می 2021 - 12:00
اینجا قیمت مرغ را میزان “وجدان” فروشنده تعیین می‌کند!

سید اصغر حسینی‌بهارانچی در خصوص آخرین وضعیت مرغ در بازار اهواز اظهار کرد: تلاطم در بازار مرغ تا حدودی فروکش کرده است و کم و بیش مرغ کشتار روز در بازار موجود است.

وی افزود: از نیاز روزانه مرغ در خوزستان که بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ تن است، حدود ۱۸۰ تا ۲۲۰ تن مرغ کشتار روز در بازار توزیع می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ اهواز گفت: با توجه به اینکه مراسم و مناسبت‌های خاصی در پیش رو نداریم، احتمال اینکه وضعیت مرغ در بازار از حال حاضر نیز بهتر شود، وجود دارد.

حسینی‌بهارانچی با اشاره به قیمت مرغ کشتار روز در بازار افزود: مرغ کشتار روز قیمت ثابتی ندارد و بالای هر کیلوگرم ۲۸ هزار تومان برای مصرف‌کننده است؛ فروشندگان باوجدان، مرغ را هر کیلوگرم بین ۳۰ هزار تومان تا ۳۱ هزار تومان به فروش می‌رسانند و فروشندگان کم‌وجدان‌تر، مرغ را با قیمت بیشتری می‌فروشند.

وی در خصوص توزیع مرغ منجمد در بازار نیز گفت: تا روز چهارشنبه هفته گذشته مرغ‌های منجمد در بازار توزیع می‌شدند اما امروز خبری از توزیع مرغ منجمد در بازار نبود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.