تقدیر وزیر بهداشت از استاندار خوزستان و علوم پزشکی اهواز در مهار کرونا

وزیر بهداشت از استاندار خوزستان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و همکاران‌شان و سایر روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های خوزستان به دلیل اقدامات پیشگیرانه از کرونا در عید سعید فطر و کنترل مرزهای دریایی و کشتی‌های ورودی به کشور، تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر : 3705
تاریخ انتشار : شنبه 22 می 2021 - 12:30

سعید نمکی امروز (اول خردادماه) در نشست ستاد ملی کرونا که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: طی روزهای گذشته اقدام بسیار خوبی در استان خوزستان انجام شد که مربوط به کشتی‌های باری ورودی به این استان بود و در این راستا، کشتی‌ها در چندین کیلومتری بندر متوقف می‌شدند و با حضور کارشناسان بهداشتی، اقدام لازم جهت انجام تست از تمامی خدمه کشتی‌ها انجام شد.

به گزارش ایسنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، وی افزود: با اقدامات صورت گرفته، سه کاپیتان این کشتی‌ها که مبتلا به کرونای هندی و برزیلی بودند، شناسایی شدند که اگر با تیم‌هایشان وارد می‌شدند، مشکلات ما دو چندان می‌شد اما با اقدام به موقع کارشناسان بهداشتی، این مساله مهار و کنترل شد.

وزیر بهداشت گفت: سال گذشته در عید سعید فطر در استان خوزستان لطمه سنگینی خوردیم و پس از آن پیک جدیدی از کرونا در خورستان شروع شد. امسال خوشبختانه جلسات مختلف استاندار خوزستان و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با علما و شیوخ و اطلاعیه برخی علما بسیار موثر بود و کمترین مشکل را در خوزستان داشتیم البته بودند عده‌ای که رعایت نکردند اما محدود بود که جای بسیار سپاسگزاری دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.