پیشگیری از ترک تحصیل فرزندان زندانیان در اولویت قرار گیرد

مدیرکل زندانهای استان خوزستان گفت: پیشگیری از ترک تحصیل فرزندان زندانیان با کمک انجمن حمایت از زندانیان استان باید در اولویت قرار گیرد تا به کاهش آسیبهای اجتماعی کمک شود.
کد خبر : 3550
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 می 2021 - 11:03
پیشگیری از ترک تحصیل فرزندان زندانیان در اولویت قرار گیرد

به گزارش ایرنا پژمان پروین با حضور در منزل خانواده یکی از زندانیان در حاشیه شهر اهواز اظهارداشت: از مادران خانواده زندانیان خواسته می‌شود تا با جدیت امر تحصیل فرزندان خود را پیگیری کنند.

وی ادامه‌داد: در این راستا نیز اداره کل زندانهای استان و انجمن حمایت از زندانیان، همه توان خود را بکار خواهند گرفت تا نبود پدر خانواده منجر به ترک تحصیل فرزندان آنها نگردد.

پروین پیشگیری از ترک تحصیل فرزندان زندانیان را یکی از اولویت‌های کاری انجمن حمایت از زندانیان استان عنوان‌کرد و افزود: به رغم وجود مشکلات مختلف به واسطه زندانی بودن سرپرست خانوار، مسئولان اداره کل زندان‌های استان در کنار این خانواده‌ها خواهند بود تا بخشی از مشکلات آنها را رفع و مورد پیگیری قرار دهند.

مدیرکل زندانهای استان خوزستان ادامه‌ داد: انجمن حمایت از زندانیان نیز در کنار خانواده خواهد بود تا بتواند با اقدامات حمایتی خود، بخشی از حجم مشکلات آنان را در دوران نبود سرپرست خانواده کاهش دهد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی، خانواده زندانیان را عائله نظام می‌داند گفت: بر همین اساس معیشت، رفاه و رفع مشکلات آنان در دوران نبود سرپرست خانواده؛ دغدغه جدی برای مسئولان مربوطه است؛ به همین منظور تقویت انجمن حمایت از زندانیان از برنامه‌های مهم تحولی نظام قضایی محسوب می شود که از سوی رییس این قوه در حال پیگیری است.

بر اساس این گزارش، با همت انجمن حمایت از زندانیان اهواز در ماه مبارک رمضان، ۶۰۰ کارت خرید رفاه کمک معیشتی به خانواده زندانیان نیازمند در این شهرستان اهدا شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.