تیم‌های ایرانی پرسپولیس، فولاد و تراکتور در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا برای مسجل کردن صعود و زنده نگه داشتن امیدهای خود به مصاف رقبا می‌روند.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: بیماران سرطانی و افراد بالای ۸۰ سال که متقاضی دریافت واکسن کرونا هستند از ازدحام و تجمع در مراکز تزریق واکسن خودداری کنند.
کد خبر : 3473
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آوریل 2021 - 9:38
تیم‌های ایرانی پرسپولیس، فولاد و تراکتور در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا برای مسجل کردن صعود و زنده نگه داشتن امیدهای خود به مصاف رقبا می‌روند.

دکتر مهران احمدی بلوطکی در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: بعدازظهر امروز کار واکسیناسیون کادر درمانگاه ها، کلینیک ها و آزمایشگاه‌های خصوصی در سالن ورزشی شهید زکوی اهواز آغاز شد اما ازدحام برخی از بیماران سرطانی کار ما را با مشکل روبه‌رو کرد.

وی افزود: متاسفانه برخی از بیماران سرطانی به این سالن مراجعه کرده و قصد دریافت واکسن دارند در حالی که نوبتشان نبود و این موضوع علاوه بر ازدحام جمعیت، سلامتی آنها را به خطر می‌اندازد.

محل تزریق واکسیناسیون بیماران سرطانی بیمارستان گلستان اهواز است

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت با بیان اینکه محل تزریق واکسن بیماران سرطانی در حال شیمی درمانی، بیمارستان گلستان اهواز است گفت: امروز واکسیناسیون بخش از بیماران سرطانی انجام و فردا نیز همچنان ادامه دارد.

وی خطاب به افراد بالای ۸۰ سال و بیماران سرطانی افزود: تا زمانی که همکاران ما در مراکز بهداشتی با این افراد تماس نگیرند، نباید به مراکز درمانی و بهداشتی مراجعه کنند بنابراین بیماران و مردم از تجمع و ازدحام در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی خودداری کنند.

واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال در ۱۰ مرکز شرق و غرب اهواز انجام می‌شود

احمدی بلوطکی با اشاره به اینکه واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال از روز دوشنبه هفته جاری به صورت آزمایشی در پنج مرکز غرب و پنج مرکز شرق اهواز انجام می‌شود گفت: این افراد تا زمانی که با آنها تماس گرفته نشده به مراکز بهداشتی مراجعه نکنند. 

وی ادامه داد: ازدحام افراد و به ویژه بیماران سرطانی در یک محل، انتشار بیماری را بیشتر می کند و ما از این بابت نگران هستیم.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: این گونه نیست که فردا و فقط در عرض یک روز همه افراد بالای ۸۰ سال را واکسینه کنیم بلکه این روند در چند روز ادامه دارد.

چیزی به عنوان فراخوان عمومی واکسیناسیون نداریم

وی با بیان اینکه سند واکسیناسیون به صورت رایگان انجام می‌شود لذا شهروندان مراقب باشند در این زمینه از آنها سوء استفاده نشود افزود: فعلا چیزی به عنوان فراخوان عمومی واکسیناسیون نداریم و اینگونه نیست که هر کس به مراکز بهداشتی مراجعه کند به او واکسن تزریق می‌شود بلکه ابتدا با گروه‌های هدف تماس گرفته می‌شود.

استان خوزستان نسبت به جمعیت ، بین استان‌های دیگر بیشترین سهمیه واکسن کرونا را به خود اختصاص داده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.