سرپرست معاونت بهداشت علوم پزشکی دزفول:

تمام نمودارهای بیماری در دزفول صعودی است

سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: تمام نمودارها یعنی بروز بیماری، بستری و مرگ و میر صعودی است؛ شاید کشندگی این سوش کرونا بیشتر نشده است اما با توجه به اینکه بروز بیماری بالا است، تعداد مرگ و میر نیز افزایش یافته است.
کد خبر : 3437
تاریخ انتشار : شنبه 24 آوریل 2021 - 9:17
تمام نمودارهای بیماری در دزفول صعودی است

دکتر امیر ماندگار در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت بروز بیماری در دزفول اظهار کرد: همچنان آمار بروز بیماری در دزفول صعودی است و هنوز به ثابت نرسیده است.

وی افزود: روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ مورد مثبت در دزفول داریم البته از برخی بیماران علامت‌دار که یک فرد مثبت در منزل دارند، تست گرفته نمی‌شود بنابراین این افراد جزو آمار مبتلایان محسوب نمی‌شوند که حالت گول‌زننده‌ای دارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول تصریح کرد: روزانه ۶۰ تا ۷۰ بیمار در بیمارستان گنجویان بستری و تعداد کمتری ترخیص می‌شوند در نتیجه مجبور هستیم به صورت مستمر بخش‌های بیشتری راه‌اندازی کنیم.

وی گفت: با وجود این شرایط، همچنان میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار کم است. روزانه تا ۱۰ مورد مرگ هم در دزفول داشتیم که برخی از آنها مسن نبودند و بیماری زمینه‌ای نیز نداشتند.

ماندگار تصریح کرد: تا دو هفته پیش روزانه یک تا سه مورد مرگ و میر داشتیم اما در دو هفته اخیر، روزهایی با ۱۰ مورد مرگ نیز داشتیم.

وی افزود: تمام نمودارها یعنی بروز بیماری، بستری و مرگ و میر صعودی است؛ شاید کشندگی این سوش کرونا بیشتر نشده است اما با توجه به اینکه بروز بیماری بالا است، تعداد مرگ و میر نیز افزایش یافته است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی باید بیافتد تا برخی از مردم به این باور برسند که خطر بیخ گوش همه است و هیچ کسی از ابتلا مصون نیست.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.