مدیرکل پست استان خبر داد

راه‌اندازی سرویس پست ویژه باجه‌ای در خوزستان

مدیرکل پست خوزستان از راه‌اندازی سرویس پست ویژه باجه‌ای در خوزستان خبر داد و گفت: این سرویس ویژه، پاسخگوی درخواست ارسال و دریافت سریع مرسولات مشتریان است.
کد خبر : 3428
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 آوریل 2021 - 11:59
راه‌اندازی سرویس پست ویژه باجه‌ای در خوزستان

مهران حموله در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان به پست سریع و با توجه به محدودیت در سفرهای بین شهری، سرویس ویژه باجه‌ای در خوزستان طراحی و راه‌اندازی شد.

وی افزود: سرویس پست ویژه باجه‌ای اکنون در هشت استان کشور از جمله خوزستان ارائه می‌شود و متقاضیان می‌توانند مرسولات خود را تا وزن پنج کیلوگرم از طریق این سرویس در حال حاضر تنها به مقصد تهران ارسال کنند.

مدیرکل پست خوزستان گفت: این سرویس در تمام ادارات پست و دفاتر پستی شهرستان‌های استان خوزستان به متقاضیان ارائه می‌شود.

حموله با اشاره به زمان دریافت مرسولات توسط گیرنده تصریح کرد: این مرسولات فردای روز ارسال از ساعت ۱۴ تا ۲۰، توسط گیرندگان قابل دریافت است.

وی در خصوص تعهدات پست در این سرویس افزود: در این سرویس که با نرخ مقرون به صرفه طراحی و ارائه شده است، در صورت تاخیر در تحویل توسط پست به هر دلیل غرامت تعیین‌شده در حداقل زمان و تشریفات اداری پرداخت خواهد شد.

حموله گفت: طراحی و ارائه این خدمت با حداقل زمان توزیع، حرکت مناسبی در راستای پوشش نیازهای مشتریان به ویژه در محدودیت‌های کرونایی است و در آینده شهرهای جدیدی نیز برای دریافت خدمات، افزوده خواهند شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.