تعداد شهرستان‌های قرمز کرونایی خوزستان کاهش یافت

دکتر فرهاد ابول نژادیان  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بر اساس آخرین اعلام رنگ بندی شهرستان‌ها از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تعداد شهرستان‌های قرمز خوزستان از ۱۵ به هفت شهرستان کاهش یافت. وی افزود: بر پایه این گزارش شهرستان‌های اهواز، بهبهان، مسجدسلیمان، اندیمشک، شوشتر، ماهشهر و آبادان نیز

کد خبر : 3408
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 20 آوریل 2021 - 10:13
تعداد شهرستان‌های قرمز کرونایی خوزستان کاهش یافت

دکتر فرهاد ابول نژادیان  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بر اساس آخرین اعلام رنگ بندی شهرستان‌ها از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تعداد شهرستان‌های قرمز خوزستان از ۱۵ به هفت شهرستان کاهش یافت.

وی افزود: بر پایه این گزارش شهرستان‌های اهواز، بهبهان، مسجدسلیمان، اندیمشک، شوشتر، ماهشهر و آبادان نیز اکنون در وضعیت قرمز قرار داشته و وضعیتشان خطرناک است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: هم اکنون ۱۵ شهرستان هندیجان، دزفول، امیدیه، رامشیر، رامهرمز، باغملک، ایذه، اندیکا، لالی، شوش، دشت آزادگان، کارون، خرمشهر، شادگان و آغاجاری در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

وی ادامه داد: همچنین شهرستان‌های هفتکل، باوی، حمیدیه، گتوند و هویزه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

ابول نژادیان گفت: توجه نکردن به پروتکل‌های بهداشتی، شرکت در دورهمی خانوادگی و تردد درون و برون شهری مهمترین دلیل افزایش مبتلایان به کرونا در خوزستان است.

وی اظهار امیدواری کرد مردم با رعایت پروتکل‌ها هر چه سریعتر به موج کرونا در خوزستان خاتمه دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.