در این شرایط بیماری، بهداشت نباید برای دریافت کمک التماس کند

دبیر شورای سلامت اهواز با اشاره به عدم همکاری برخی ارگان‌ها با مجموعه بهداشت گفت: در این شرایط شیوع بیماری، برای بازدید بهداشتی از اماکن عمومی نباید برای دریافت کمک به دیگر دستگاه‌ها التماس کنیم و تنها بهداشت در میدان کار باشد و ارگان‌های دیگر به تعهدات خود عمل نکنند.
کد خبر : 3342
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 آوریل 2021 - 11:54
در این شرایط بیماری، بهداشت نباید برای دریافت کمک التماس کند

امراله مردانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعمال محدودیت‌ها به مدت ۱۰ روز در شهرهای قرمز و نارنجی کشور، اظهار کرد: طبق دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا، در شهرهای قرمز تنها مشاغل گروه ۱ و در شهرهای نارنجی مشاغل گروه ۱ و ۲ اجازه فعالیت دارند.

وی افزود: در این راستا بازدیدهای مشترک بهداشت و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط تشدید می‌یابد. نظارت‌ها بر فعالیت اصناف، اماکن ورزشی و مطب‌ها بیشتر خواهد شد تا به محض مشاهده تخلف، پلمب مرکز یا صنف مربوطه انجام شود.

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: همچنان می‌بینیم که برخی ارگان‌ها همکاری لازم را ندارند در حالی که باید در این شرایط، همه با بخش بهداشت و درمان همکاری کنند. در این شرایط شیوع بیماری، برای بازدید بهداشتی از اماکن عمومی نباید برای دریافت کمک به دیگر دستگاه‌ها التماس کنیم و تنها بهداشت در میدان کار باشد و ارگان‌های دیگر به تعهدات خود عمل نکنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.