قول استاندار خوزستان درباره بودجه قرآنی استان

قاسم سلیمانی‌دشتکی در جلسه شورای گسترش فرهنگ قرآن کریم استان که شامگاه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ برگزار شد، اظهار کرد: ۲ گروه را در تهران برای پیگیری بودجه فاضلاب و نیم درصد بودجه نفت مستقر کرده‌ام. به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان‌کرد: شرایط کرونایی عادی نیست. الان هم ما متهم شدیم که ویروس انگلیسی از خوزستان شیوع

کد خبر : 3326
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آوریل 2021 - 9:34
قول استاندار خوزستان درباره بودجه قرآنی استان

قاسم سلیمانی‌دشتکی در جلسه شورای گسترش فرهنگ قرآن کریم استان که شامگاه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ برگزار شد، اظهار کرد: ۲ گروه را در تهران برای پیگیری بودجه فاضلاب و نیم درصد بودجه نفت مستقر کرده‌ام.

به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان‌کرد: شرایط کرونایی عادی نیست. الان هم ما متهم شدیم که ویروس انگلیسی از خوزستان شیوع پیدا کرده است اما با بستن مرز شلمچه و عدم ورود مسافران به استان، این موضوع کنترل شد.

سلیمانی‌دشتکی بیان کرد: در شرایط کنونی در ستاد ملی کرونا مقرر شده که مقررات شرایط قرمز و نارنجی در شهرها اعمال و رعایت شود. در شهرهای قرمز جلسات با ۱۵ نفر و در شهرهای نارنجی با ۲۰ نفر برگزار شوند.

استاندار خوزستان افزود: برای برگزاری مجالس مذهبی ماه رمضان هم نظر دانشگاه علوم پزشکی را بگیرید و آنها موافقت کردند با همین تعداد در فضای باز برنامه‌های مذهبی برگزار شوند.

وی درباره درخواست شورا مبنی بر اختصاص بودجه به فعالیت‌های قرآنی، گفت: ۲ دسته اعتبارات داریم یکی عمرانی که در آن جابه‌جایی می‌تواند صورت بگیرد و دیگری اعتبار جاری برای پرداخت حقوق است که جابه‌جایی در آن سخت است اما از سازمان برنامه و بودجه می‌خواهیم که هر قدر که در توان ما است از بودجه عمرانی و بودجه جاری به فعالیت‌های قرآنی اختصاص دهد.

سلیمانی‌دشتکی تاکید کرد: باید پیشنهادهای قرآنی در کارگروه‌های زیر نظر شورا تدوین شده و در این جلسه تصویب شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.