تکمیل صد درصدی تخت‌های ICU اهواز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ادامه حجم بالای مراجعات به بیمارستان‌ها، گفت: همچنان صددرصد ظرفیت تخت‌های ویژه اختصاص‌یافته به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های اهواز تکمیل است.
کد خبر : 3281
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آوریل 2021 - 11:55
تکمیل صد درصدی تخت‌های ICU اهواز

دکتر فرهاد سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان‌های اهواز اظهار کرد: همچنان صددرصد ظرفیت تخت‌های ویژه اختصاص‌یافته به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های اهواز تکمیل است اما ورودی و خروجی بیمارستان‌ها به گونه‌ای است که هنوز مشکل کمبود در این خصوص ایجاد نشده است.

وی افزود: تقریبا ۸۰ درصد تخت‌های عادی در نظر گرفته شده برای بیماران مبتلا به کرونا در اهواز نیز تکمیل است اما بیمارستان‌ها جوابگوی نیاز بیماران هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه همچنان حجم مراجعه بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان‌ها بالا است، گفت: در حال حاضر میزان مراجعه به بیمارستان‌ها در اهواز کمی کاهش یافته اما در برخی از شهرستان‌ها همچنان بالا است.

سلطانی با اشاره به تاثیر تعطیلات عید نوروز و مسافرت‌ها و دید و بازدیدها بر بار بیماری، بیان کرد: انتظار می‌رود میزان مراجعات به بیمارستان‌ها افزایش یابد و در نتیجه، نگران هستیم که موارد بستری افزایش یابند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.