معاون سازمان صمت خوزستان عنوان کرد

محدودیت های جدید برای اصناف

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به تغییر رنگ‌بندی برخی شهرها گفت: در شرایط نارنجی، گروه‌های مشاغل ۳ و ۴ همچنان مجاز به فعالیت و بازگشایی نخواهند بود و در صورت مشاهده فعالیت، با آن‌ها به صورت جدی برخورد خواهد شد.
کد خبر : 3263
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آوریل 2021 - 10:01
محدودیت های جدید برای اصناف

بهرام جباری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت فعالیت اصناف در خوزستان اظهار کرد: بیشتر شهرهای خوزستان که وضعیت قرمز کرونایی داشتند، اکنون با تغییر وضعیت به رنگ نارنجی درآمده‌اند و بر اساس این تغییر، فعالیت صنوف و مشاغل گروه ۱ و ۲ در شهرهای نارنجی مجاز خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اعلام شرایط نارنجی در اهواز و سایر شهرهایی که پیش از این در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشتند، مشاغل و صنوف بیشتری اجازه بازگشایی و فعالیت را دارند و می‌توانند با رعایت موارد بهداشتی فعالیت کنند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: البته در شرایط نارنجی، گروه‌های مشاغل ۳ و ۴ همچنان مجاز به فعالیت و بازگشایی نخواهند بود و در صورت مشاهده فعالیت، با آن‌ها به صورت جدی برخورد خواهد شد. این دسته مشاغل، شامل تالارها، باشگاه‌های ورزشی، آموزشگاه‌ها، شهربازی‌ها و… هستند که همچنان اجازه فعالیت ندارند.

جباری عنوان کرد: بازرسی و نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی در شرایط نارنجی شهرها همچنان ادامه خواهد داشت تا مطمئن شویم که اصناف و واحدهایی که اقدام به بازگشایی کرده‌اند، موارد و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

وی افزود: در این شرایط انتظار داریم که مردم نیز خودشان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و از تجمع در محل‌های با جمعیت بالا خودداری کنند تا مجددا شاهد قرمز شدن وضعیت شهرها نباشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.