شهرهای نارنجی خوزستان

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز شایعه افزایش شهرهای قرمز و نارنجی در استان خوزستان را رد کرد و گفت: شهرهای قرمز و نارنجی استان خوزستان افزایش نیافته است.
کد خبر : 3144
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مارس 2021 - 12:35
شهرهای نارنجی خوزستان

دکتر فرهاد ابول نژادیان روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا انتشار خبر افزایش شهرهای قرمز استان به ۱۴ شهر را تکذیب کرد و گفت: تعداد شهرهای قرمز استان ۱۱ شهر و تعداد شهرهای نارنجی نیز هشت شهر می باشد وامیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم این رنگ بندی به زودی به سمت نزولی شدن تغییر پیدا کند.

برخی رسانه ها از جمله رادیو سراسری روز یکشنبه از افزایش شهرهای قرمز استان از ۱۱ شهر به ۱۴ شهر خبر دادند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: خوشبختانه در برخی شهرهای استان رعایت پروتکل ها، قوی تر از گذشته شده و مواردی از نزولی شدن هم در برخی شهرهای قرمز و نارنجی استان مشاهده شده که امیدواریم با همراهی وهمکاری مردم در روزهای آتی شاهد بهبودی روند ابتلای مردم به ویروس کرونا باشیم.

وی گفت: روز گذشته در ستاد مبارزه با کرونای استان خوزستان تصمیمات جدیدی برای اعمال محدودیت در شهرهای قرمز و نارنجی گرفته شد که اثرات این تصمیات در روزهای آینده خود را نشان خواهد داد.

وی کاهش حضور کارکنان ادارات در شهرهای قرمز و نارنجی به ۱۰ درصد یکی از این تصمیات دانست و گفت: شهروندان بایستی از مراجعه غیر ضرور به ادارات استان اجتناب کنند تا به گسترش و شیوع بیشتر این ویروس دامن نزنند.

دکتر ابول نژادیان اضافه کرد: جلوگیری از خودروهای غیر بومی به شهرهای قرمزو نارنجی و نیز عدم اجازه خروج به خودروهای بومی در این شهرستانها یکی از تصمیمات دیگر روز گذشته ستاد مبارزه با کرونا در استان بود که در قطع زنجیره ویروس کرونا وگردش آن در استان و خارج از استان کمک شایانی خواهد کرد.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان شامل اهواز،  ماهشهر،  کارون،  رامهرمز،  شادگان،  آبادان، دزفول،  شوشتر، خرمشهر،  دشت آزادگان و هویزه قرمز و هشت شهرستان شامل حمیدیه،  هفتکل،  ایذه،  باغملک،  اندیمشک،شوش،  هندیجان و امیدیه نارنجی هستند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.