۲ فیلم از خوزستان به جشنواره «جشن تصویر سال» راه یافتند

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان گفت: فیلم‌های «بچه خرس ها هم گریه می‌کنند» و «حیات» به نویسندگی و کارگردانی مسلم آقا کوچک زاده از حوزه هنری خوزستان به جشنواره «جشن تصویر سال» راه یافتند.
کد خبر : 3065
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فوریه 2021 - 11:54
۲ فیلم از خوزستان به جشنواره «جشن تصویر سال» راه یافتند

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان علی حیاتی یکشنبه اظهار داشت : فیلم «بچه خرس ها هم گریه می‌کنند » روایتگر دختربچه‌ای که نسبت به عروسک‌هایش خشونتی ناخوشایند دارد را به تصویر کشیده است.

وی افزود: در این فیلم آنیسا آقاکریمی ایفای نقش می‌کند و حدیث فعلان بازیگردان این فیلم است ، دیگر عوامل فیلم را مسعود افخمی «دستیار کارگردان »، شاهرخ لامع و امید عرفانیان «تصویربردار و نور » ، نسیم فعلان «عکاس » ، مسلم آقاکوچک‌زاده « طراح صحنه » و کوردمان پویش « تدوین و صداگذار » تشکیل می‌دهند.

حیاتی تصریح کرد : «حیات» فیلمی است، در ژانر اجتماعی و موضوع آن تکریم خانواده و جانبازان است و به مسائل همچون ایثار، فداکاری، خانواده و امید به زیستن اشاره دارد و روایتی کوتاه از زندگی یک جانباز است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان خاطرنشان کرد: در این فیلم کمال الدین حبیبی، نفس حاجی شفیعی ایفای نقش می‌کنند  و تصویربردار و تدوین‌گر « مهدی بزار» ، صداگذاری «حسین شعبانی» و عکاسی «سلمان جلودار» می باشد.

حیاتی اظهار کرد: این ۲ فیلم به تهیه کنندگی حوزه هنری خوزستان هستند.

گفتنی است، هجدهمین جشنواره «جشن تصویر سال»، جشنواره فیلم تصویر نیز همراه با بخش ویژه «جشنواره جشنواره‌ها» در سالن های شهناز و ناصری خانه هنرمندان ایران از هفتم تا بیست‌ ‌و ششم اسفندماه جاری برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.