سرپرست فرمانداری ماهشهر:

ظرفیت تخت‌های بیمارستانی ماهشهر پر شده است

سرپرست فرمانداری ماهشهر با بیان اینکه افزایش بستری بیماران مبتلا به کرونا باعث پر شدن ظرفیت تخت‌های بیمارستانی این شهرستان شده است گفت: تلاش می‌شود طی روزهای آینده با اضافه شدن تخت‌های بیمارستانی در مراکز درمانی امکان ایجاد ظرفیت بیشتری برای بستری افراد مبتلا به این ویروس فراهم شود.
کد خبر : 3026
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 فوریه 2021 - 11:47
ظرفیت تخت‌های بیمارستانی ماهشهر پر شده است

به گزارش ایرنا فریدون بندری در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طی ۲ هفته گذشته تست کرونای ۴۸۰ نفر در این شهرستان مثبت اعلام شد و باعث شد تا تمامی ۸۰ تخت بیمارستانی موجود در این شهرستان به درمان این بیماران اختصاص یابد.

وی ادامه‌داد: به‌ منظور ایجاد ظرفیت‌های جدید در بخش درمان ویژه بستری بیماران مبتلا به کرونا، تعداد ۲۵ تخت جدید در بیمارستان متعلق به شرکت نفت در حال پیگیری است.

سرپرست فرمانداری شهرستان ماهشهر یادآورشد: تلاش می‌شود که طی روزهای آینده این ظرفیت جدید درمانی بیمارستان شرکت نفت تجهیز و آماده ارائه خدمات شود.

بندری همچنین رعایت نشدن قرنطینه خانگی توسط برخی از شهروندان را از جمله موارد افزایش آمار مبتلایان به کرونا در ماهشهر عنوان‌کرد و افزود: علاوه بر این در برخی از مجتمع‌های پتروشیمی نیز ابلاغیه حضور یک سوم کارکنان رعایت نشده بود که با تذکرات فرمانداری و مجموعه بهداشت و درمان این موضوع در دستور کار آنها قرار گرفت.

وی تاکید کرد: امیدواریم با سرکشی‌های که انجام می‌شود شرکت‌های پتروشیمی در ماهشهر به رعایت ابلاغیه ستاد مدیریت کرونا مبنی بر حضور یک سوم کارکنان در محل کار، پایبند باشند.

سرپرست فرمانداری ماهشهر از شهروندان خواست ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین فاصله‌گذاری اجتماعی در مهار و جلوگیری از انتشار هرچه بیشتری کرونا همکاری کنند بیان‌داشت: در صورت توجه به دستورالعمل‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی امکان خروج ماهشهر از وضعیت قرمز فراهم می‌شود.

بندری از افراد مبتلا به کرونا خواست به هیچ عنوان قرنطینه خانگی را نقض نکنند ادامه‌داد: همچنین از خانواده‌ها درخواست می‌شود برای کنترل شرایط، از رفت و آمدهای غیرضروری و حضور در اجتماعات پرهیز کنند.

در حال حاضر  اهواز و۱۰شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و هشت شهر دیگر در حالت نارنجی قرار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.