رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

۱۱۲۰ نفر با علایم کرونا به بیمارستان‌های خوزستان مراجعه کردند

در شبانه‌روز گذشته، بیشترین تعداد مراجعه به بیمارستان‌های حوزه دانشگاه را با مراجعه هزار و ۱۲۰ نفر به دلیل داشتن علایم کرونا شاهد بودیم.
کد خبر : 2986
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 فوریه 2021 - 13:26
۱۱۲۰ نفر با علایم کرونا به بیمارستان‌های خوزستان مراجعه کردند

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد ابول نژادیان در گفت‌وگو با صداوسیمای خوزستان اظهار کرد: با وجود قرمز شدن ۹ شهرستان، همچنان وضعیت شهر از نظر برخی همشهریان عادی و بازارها کاملاً شلوغ و پرترافیک است.

وی افزود: کادر درمان زیر بار فشار شدیدی از بیمارانی قرار گرفته که در این ترددهای بین‌شهری و دورهمی‌های خانگی مبتلا شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: بار زیاد مراجعه به بیمارستان رازی اهواز موجب شده که ۵۰ تخت ICU گلستان را به مبتلایان کرونا اختصاص دهیم.

ابول نژادیان خبر داد: ظرفیت بیمارستان‌های امیرالمومنین و سینا نیز تکمیل شد و بیمارستان قدیم آیت‌الله طالقانی اهواز برای بیماران در نظر گرفته شده است که از امروز وارد چرخه کرونا می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: روز دوشنبه، بیشترین تعداد مراجعه به بیمارستان‌های حوزه دانشگاه را با هزار و ۱۲۰ نفر شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه در خیابان‌های نادری، طالقانی و کیانپارس احتمال آلودگی کرونا بیشتر است، افزود: در غرب اهواز مناطق گلستان و کیانپارس به شدت آلودگی دارند؛ همچنین بیشترین مراجعات به مراکز درمانی از کیانپارس و گلستان بود که از مردم می‌خواهیم در این مناطق به دید و بازدید و کار اضطراری نروند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.