رئیس دانشگاه صنعتی هویزه:

کلاس ها به صورت آنلاین ادامه دارند

رئیس دانشگاه صنعتی شهدای هویزه با بیان اینکه به نظر می‌رسد ترم جدید نیز مانند ترم‌های گذشته به صورت غیرحضوری برگزار شود، گفت: حتی اگر درس‌های عملی را نیز بخواهیم به صورت حضوری برگزار کنیم، عملی نخواهد شد چرا که برای این کار نیاز به بازگشایی خوابگاه‌های دانشجویی است.
کد خبر : 2961
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 فوریه 2021 - 9:47
کلاس ها به صورت آنلاین ادامه دارند

ابراهیم فرشیدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به نحوه ارائه نیم‌سال تحصیلی دوم، اظهار کرد: هنوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصمیم قطعی در خصوص نحوه برگزاری نیم‌سال دوم تحصیلی نگرفته است و دانشگاه ما نیز تابع تصمیم‌گیری‌های معاونت آموزشی وزارت است، اما به طور کلی به نظر می‌رسد که این ترم نیز مانند ترم‌های گذشته به صورت غیرحضوری برگزار شود.

وی افزود: حتی اگر درس‌های عملی را نیز بخواهیم به صورت حضوری برگزار کنیم، عملی نخواهد شد چرا که برای ارائه درس‌های عملی به صورت حضوری، نیاز به بازگشایی خوابگاه‌های دانشجویی است.

رئیس دانشگاه صنعتی شهدای هویزه با اشاره به زمان آغاز نیم‌سال تحصیلی دوم گفت: نیم‌سال جدید از هفته آینده به صورت مجازی آغاز خواهد شد و کلاس‌های عملی و نظری به صورت مجازی برگزار می‌شوند.   

فرشیدی در خصوص نحوه استفاده از مراکز تحقیقاتی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی بیان کرد: با هماهنگی استاد، دانشجو می‌تواند برای استفاده از مراکز تحقیقاتی به دانشگاه مراجعه کند، البته به صورت محدود خواهد بود. برای حضور تعداد کمی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی مشکلی وجود نخواهد داشت اما با حضور جمع زیادی از دانشجویان با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی در پایان گفت: کارشناسان آموزشی و پرسنل دانشگاه بر اساس برنامه‌های اعلام شده از سوی ستاد استانی کرونا در دانشگاه حاضر هستند و بخش آموزشی دانشگاه هر روز فعال است تا اگر دانشجویی با مشکلی مواجه شود نیازی به حضور در دانشگاه نداشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.