نگرانی بازیکنان نفت مسجدسلیمان نسبت به آینده تیم

بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که چند ماهی است دریافتی نداشته‌اند، با قراردادن متنی مشترک در وضعیت‌های صفحه‌های شخصی خود در اینستاگرام، ضمن ابراز نگرانی بابت آینده، از مسئولان درخواست کمک داشته‌اند.
کد خبر : 2928
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 فوریه 2021 - 9:31
نگرانی بازیکنان نفت مسجدسلیمان نسبت به آینده تیم

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که در لیگ بیستم در شرایط خوبی به سر می‌برد و با ۱۸ امتیاز و با اختلاف سه امتیازی نسبت به تیم چهارم جدول، در رده دهم قرار دارد، با مشکلات مالی و امکاناتی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند. بازیکنان نفت که چند ماه است دریافتی نداشته‌اند و از شرایط فعلی رضایت ندارند، بامداد امروز (یکشنبه) با قراردادن متنی مشترک در وضعیت‌های صفحه های شخصی خود در اینستاگرام، ضمن گله‌مندی نسبت به این موضوع، از مسئولان خواسته‌اند که این تیم را دریابند.

به گزارش ایسنا، در ادامه متن مشترک وضعیت‌های بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در اینستاگرام را می‌خوانید:

“با سلام و احترام خدمت هواداران قدرشناس تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان

چهارده هفته هر آن چه در توان‌مان بود با کمترین امکانات و پایین‌ترین قراردادها برای سربلندی شهر مسجدسلیمان ارائه کردیم و قطعا این نتایج قطره‌ایست در برابر دریای محبت و تعصب شما عزیزان. اما شرایط  فعلی طوری‌ است که همگی نگران آینده و خانواده‌های‌مان هستیم و مطمئنا با این وضعیت نمی‌توانیم تمرکز کافی روی کار خود داشته باشیم. از مسئولان محترم خواهشمندیم این تیم خوب و جوان که تنها دلخوشی مردم شهر است را دریابند. امیدوارم برای این تیم یک برنامه‌ریزی درستی کنند.”

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.