جریمه تردد از ساعت ۲۱ ثبت می‌شود

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: در اجرای طرح محدودیت تردد خودروها از ساعت ۲۱ شب، جریمه‌ها از طریق دوربین‌ها و یا مامورانی که در میادین اصلی شهرها مستقر هستند ثبت می‌شود.
کد خبر : 2922
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 فوریه 2021 - 9:20
جریمه تردد از ساعت ۲۱ ثبت می‌شود

به گزارش ایرنا منصور جمشیدی شنبه شب در حاشیه نشست ستاد مبارزه با کرونا خوزستان اظهار داشت: با توجه به تعطیلی اصناف در ساعت ۲۱ شب انتظار داریم تمامی اصناف راس ساعت تعیین شده، مغازه خود را تعطیل کنند همچنین امیدواریم در زمان منع تردد، شاهد کاهش تردد خودروها از جمله آژانس ها باشیم.

وی اظهار داشت: شهرستان اهواز هشت ورودی دارد که انتظار داریم قانون منع تردد از ساعت ۲۱ شب از سوی رانندگان رعایت شود و در این زمینه سایر نهادها به ما کمک کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت:ماموران راهنمایی و رانندگی بدون هیچ گونه محدودیتی در نوک پیکان برخورد با بیماران کرونایی هستند و این موضوع باعث شد که خیلی از ماموران درگیر این بیماری شوند.

وی افزود: از ابتدای اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی ماموران راهنمایی و رانندگی  ۲۹ هزار و ۲۱۰ مورد تذکر به رانندگان دادند همچنین یک هزار و ۵۲۶ جریمه پنج میلیون ریالی، ۱۳۰ فقره جریمه ۱۰ میلیون ریالی، چهار هزار و ۲۱۴ مورد جریمه ۲ میلیون ریالی ثبت کردند ضمن اینکه ۳۰ هزار و ۹۰ خودرو توسط دوربین ها جریمه شدند.

جمشیدی با اظهار تاسف از رعایت نشدن محدودیت در پارک های اهواز اظهار داشت: چندی پیش پارک ساحلی اهواز در راستای مصوبه ستاد کرونای استان بسته شد و از ورود خودروها به بلوار ساحلی جلوگیری گردید اما باز هم جمعیت زیادی از مردم راهی پارک ها شدند لذا باید تیم ها و افرادی در سطح شهر اهواز مستقر شوند و با آن دسته از افرادی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند، برخورد کنند.

وی در خاتمه گفت: روزانه بیش از یک هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط ماموران راهنمایی و رانندگی در استان خوزستان بازدید فنی می شوند.

به گفته استاندار خوزستان موارد بستری ناشی از شیوع ویروس کرونا در این استان از ۸۵ نفر روزانه به ۲۶۰ نفر ، معادل سه برابر افزایش یافته است.

۹ شهر استان خوزستان شامل اهواز، دزفول، آبادان، شوشتر، کارون، شادگان، رامهرمز، بهبهان و اندیمشک در وضعیت زرد قرار دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.