نفرات برتر مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم در اهواز معرفی شدند

دبیر هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان گفت: مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم همگانی در اهواز برگزار شد که در پایان چهره های برتر این رقابت ها شناخته شدند.
کد خبر : 2889
تاریخ انتشار : شنبه 6 فوریه 2021 - 8:48
نفرات برتر مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم در اهواز معرفی شدند

حسین عباسی  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  این مسابقات ویژه آقایان و بانوان با بیش از ۵۰ شرکت کننده در چهار کلاس ۱۵۰۰- ، ۱۵۰۰+ ، آزاد و کلاس ویژه بانوان روز جمعه در پیست غدیر اهواز برگزار شد.

وی افزود: در کلاس آزاد این پیکارها بهنام دانش پور، آرش بلغک و سیاوش رحیمی مقام های اول تا سوم را کسب کردند. همچنین در کلاس ۱۵۰۰+ رضا قنواتی، میلاد خجسته پور و وحید منصوریان اول تا سوم شدند.

دبیر هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان گفت: در کلاس ویژه بانوان فاطمه احمدی، مریم پولادی و سمیرا قلک اول تا سوم شدند همچنین در کلاس ۱۵۰۰- مرتضی خدری، جمشید جمشیدی و محمدامین دلگرم مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه ۱۰ داور قضاوت مسابقات را برعهده داشتند افزود: مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد و شرکت کنندگان رقابت تنگاتنگی با هم داشتند. این پیکارها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

عباسی گفت: ورزشکاران خوزستان در رشته‌های درگ، اسلالوم، دریفت و کارتینگ جزو نفرات برتر کشور هستند و در رشته موتورکراس نیز همیشه روی سکو قرار دارند. تلاش می شود در سال آینده دیگر رشته‌های ورزشی زیر نظر هیات فعال شوند.

وی عنوان کرد: سال گذشته عنوان برترین هیات کشور را کسب کردیم و از آنجا که امسال در بحث برگزاری مسابقات مختلف و مقام‌آوری عملکرد خوبی داشتیم، تلاش می‌کنیم مجددا عنوان برترین هیات کشور را کسب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.