استاندار خوزستان:

بررسی مشکلات آب و فاضلاب شهرستان دشت آزادگان

استاندار خوزستان با تأکید بر رفع مشکلات شهرستان دشت آزادگان، گفت: اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی که ارزشمندترین سرمایه کشور است باید حفظ شود.
کد خبر : 2571
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 ژانویه 2021 - 8:33
بررسی مشکلات آب و فاضلاب شهرستان دشت آزادگان

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی  در جلسه بررسی مسائل و مشکلات عمرانی شهرستان دشت آزادگان و روستاهای تابعه آن، عنوان کرد: مشکلات آب و فاضلاب شهری و روستایی، راه‌ها، بیمه تأمین اجتماعی و موضوعات شهرداری‌های شهرستان دشت آزادگان مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، مقرر شد که سازمان تأمین اجتماعی تا پایان سال جاری همکاری لازم را با کارگران بیمه شده شهرداری‌ها داشته باشد و در مقابل شهرداری‌ها نیز منابع و سرمایه‌های راکد را ارائه دهند تا بتوان مشکل مزمن پرداخت نشدن مطالبات تأمین اجتماعی را رفع کرد.

استاندار خوزستان با به مشکلات حوزه راه و شهرسازی اشاره و بیان کرد: مقرر شد که راه و شهرسازی استان خوزستان و دشت آزادگان نظارت لازم را بر پروژه‌ها داشته باشد تا بهسازی جاده‌های شهری و روستایی به نحو مطلوبی انجام شود؛ ضمن اینکه مسیرهای روستایی نظیر هوفل و ۱۰ پروژه روستایی دیگر که از محل اعتبارات نفت است، ابلاغ کنند تا عملیات آغاز شود.

شریعتی افزود: همچنین اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای باید بهسازی راه‌های شاکریه و سایر مناطقی را که به آنها محول شده، ظرف مدت دو ماه آینده انجام دهد؛ ضمن اینکه پل شریعتی و مسیر منتهی به این پل را تا یک ماه آینده به سرانجام برساند که به زودی افتتاح شود.

استاندار خوزستان بر اجرای باکیفیت طرح‌ها تأکید کرد و گفت: باید با انجام کار باکیفیت و اقناع افکار عمومی که بزرگ‌ترین و ارزشمندترین سرمایه کشور را که همان اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی است، حفظ کرد.

نماینده عالی دولت در استان در خصوص آب و فاضلاب شهرستان دشت آزادگان تصریح کرد: با توجه به مشکلات مالی موجود، مقرر شد که رفع مشکلات منطقه مشروطه و نخلستان در اولویت قرار گیرد تا سایر مناطق درگیر فاضلاب را در قالب ماده ۵۶ پیگیری شوند و به سرانجام برسند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.