آغاز توزیع ۲۱ تن روغن در اندیمشک

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اندیمشک، خرید اجباری کالا در کنار روغن تخلف دانست و گفت: توزیع ۲۱ تن روغن در اندیمشک آغاز شد.
کد خبر : 2539
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 ژانویه 2021 - 11:04
آغاز توزیع ۲۱ تن روغن در اندیمشک

قدرت موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گشت‌های بازرسی مشترک با اداره اماکن، شبکه بهداشت و صنعت، معدن و تجارت در اندیمشک در حال اجرا است.

وی، آرامش بازار را یک اولویت مهم معرفی و افزود: گشت‌های اداره صنعت، معدن و تجارت با هدف مقابله با تخلف، گران‌فروشی، کم‌فروشی و احتکار در حال انجام و تشدید می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اندیمشک، خرید اجباری کالا در کنار روغن تخلف دانست و گفت: توزیع ۲۱ تن روغن در اندیمشک برای تأمین نیاز شهروندان به این محصول پایه غذایی آغاز شد.

وی تصریح کرد: در حوزه گران‌فروشی و تخلف در عرضه مرغ چهار واحد متخلف ۲۶ میلیون تومان با هدف برخورد با سودجویان جریمه شدند.

موسوی گفت: شهروندان از سامانه ۱۲۴ برای گزارش هر گونه تخلف واحدهای صنفی استفاده کرده و در زمینه حفظ آرامش بازار یاری‌رسان کارشناس‌ها و بازرس‌های اداره صمت باشند.

وی با تاکید بر تداوم نظارت بر کلیه واحدهای فعال در اندیمشک افزود: یک واحد که در زمینه عرضه خوراک دام خارج از شبکه عرضه و تخلف انجام داده به ارزش ۸۶ میلیون تومان جریمه شد.

موسوی با اشاره به گشت‌های اتاق اصناف عنوان کرد: در حوزه عرضه گران‌فروشی و کم فروشی برابر با قانون به شدت در شهرستان اندیمشک برخورد می‌شود و در این زمینه همکاری مطلوبی میان دستگاه‌های مسئول در حال انجام است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اندیمشک گفت: در حوزه تخلف روغن برخی از تخلفات در شهرستان‌های دیگر باید پیگیری شود که با هدف ایجاب آرامش بازار مراتب به شهرستان مبدا ارسال اطلاع و در حال پیگیری هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در شهرستان اندیمشک در روزهای گذشته کاهش و کمبود روغن خوراکی در کنار خرید اجباری کالا برای روغن مشکلاتی را برای شهروندان اندیمشک به وجود آورده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.