سرپرست اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان شوش گفت:

۲ پرونده احتکار روغن خوراکی طی این روزهای اخیر در شهرستان شوش تشکیل شد

۴۰ پرونده تخلف گران‌فروشی و فروش اجباری و ۲ پرونده احتکار روغن خوراکی طی این روزهای اخیر در شهرستان شوش تشکیل شده است.
کد خبر : 2474
تاریخ انتشار : شنبه 2 ژانویه 2021 - 8:54
۲ پرونده احتکار روغن خوراکی طی این روزهای اخیر در شهرستان شوش تشکیل شد

محمدبهمن  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به کمبود روغن خوراکی در سطح بازار، سوء استفاده برخی افراد و افزایش قیمت این کالا، نظارت بر نحوه عرضه و توزیع آن در دستور کار ویژه اداره صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته است. 

وی ادامه داد: به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر بازار و به منظور جلوگیری از کمبود و نوسان نامتعارف قیمت‌ها به ویژه درخصوص اقلام اساسی و پرمصرف، بازرسان این‌ اداره با مشارکت سپاه پاسداران و سایر دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط اقدامات نظارتی بازار را افزایش داده‌اند تا از این راه مانع از هرگونه گران‌فروشی و سوء استفاده سودجویان شوند.

سرپرست اداره صنعت،معدن و تجارت گفت: طی روزهای آینده با پیگیری‌ فرماندار و نماینده شوش بیش از ۱۰۰ تن روغن خوراکی در فروشگاه‌های منتخب به مردم عرضه خواهد شد.

وی افزود: به نظرمی رسد برخی خانوارها در این مدت بیش از نیاز ماهانه خود روغن خوراکی تامین کرده‌اند که ما از آنها خواستاریم از احتکار خانگی پرهیز کنند.

بهمن یادآور شد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف در بازار روغن مراتب را با تماس با سامانه ۱۲۴، ۱۳۵ یا تلفن ۰۶۱۴۲۸۲۲۳۶۳ گزارش دهند.

این روزها با توجه به کمبود روغن، برخی فروشگاه‌ها اقدام به فروش اجباری برخی اجناس نظیر چای همراه با روغن می‌کنند و برخی دیگر نیز قیمت‌ روغن خوراکی را به صورت غیرقانونی افزایش داده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.