تامین ارز نیمایی از طریق مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است

رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین ارز نیمایی یکی از موارد و دستورکارهای نمایندگان در مجلس یازدهم است و در تلاش هستیم هر چه زودتر مشکل تامین این ارز در استان و کشور برطرف شود
کد خبر : 2455
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 دسامبر 2020 - 11:35
تامین ارز نیمایی از طریق مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است

سید کریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تولید کنندگان ، صادرکنندگان و واردکنندگان برای فعالیت خود به ارز نیمایی به شدت نیاز  دارند و برای رونق فعالیت این سه گروه بسیار تاثیرگذار است.

وی گفت: در چند مرحله جلسات غیرعلنی با وزرای مختلف برای حل مشکل تامین ارز نیمایی برگزار کردیم و  امید است که به زودی به نتیجه خوبی برای تامین ارز برسیم.

حسینی با بیان اینکه یکی از مواردی که به تامین ارز بسیار وابسته است تامین نهاده های دامی است افزود: وظیفه تامین نهاده‌های دامی به جهاد کشاورزی داده شده که با این اقدام امید است وضعیت تامین نهاده ها بهتر شود.

تنظیم بازار نیاز به همکاری بین بخشی دارد

رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای اثرگذاری هر چه بیشتر و بهتر مصوبات تنظیم بازار استان نیاز به همکاری بین بخشی تمامی دستگاه ها در استان است و باید از ظرفیت مجلس در این بخش نیز استفاده شود.

وی گفت: تلاش های تنظیم بازار و نظارت ها به خوبی دیده نمی شود، برای اصلاح برخی فرآیندها در مصوبات تنظیم بازار نیز رایزنی با ستاد تنظیم بازار کشور لازم است.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه اولویت اول امروز بحث معیشتی مردم است ضروری است که جلسات و تدابیری که پیش بینی می شود حساب شده تر باشند.

حسینی افزود: وزارت صمت تاکید دارد که از نیروهای بسیج اصناف وسپاه برای بازرسی از بازار و اصناف استفاده شود تا شاهد ثبات بیشتری در بازار باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.