عشایر خوزستان نماد وحدت و همدلی هستند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از برکات نعمت وحدت و همدلی، دفاع جانانه‌ی عشایر خوزستانی از اسلام و ایران در برابر دشمنانی چون انگلیس، صدام و استبداد قاجار و پهلوی بود.
کد خبر : 2452
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 دسامبر 2020 - 10:44
عشایر خوزستان نماد وحدت و همدلی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در جمع بزرگان عشایر عرب و بختیاری خوزستان اظهار کرد: شما نماد چندین میلیون خوزستانی هستید و این وحدت، همدلی و روح انسجام و ائتلاف ملی و دینی که بین اقوام در خوزستان موجود می‌باشد نعمت بسیار بزرگی است.

وی افزود: شاخص‌هایی مانند اسلام، تشیع، اهل‌البیت، ایرانی بودن و برادر حقیقی بودن از مواردی است که اقوام را به هم پیوند می‌زند و همه آن‌ها مقدس‌اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: از برکات نعمت وحدت و همدلی، دفاع جانانه‌ی عشایر خوزستانی از اسلام و ایران در برابر دشمنانی چون انگلیس، صدام و استبداد قاجار و پهلوی بود.

حیدری ضمن مرور خاطرات سردار سلیمانی گفت: اینچنین شخصیت بین‌المللی در سیل سال گذشته وقتی شاهد گرفتاری مردم شد به خوزستان آمد و آستین‌هایش را بالا زد.

وی افزود: هنگامی که سردار یک پیرمرد شادگانی را دید که از بین تمام اثاثیه خانه‌اش تنها به برداشتن عکس امام (ره) اکتفا کرده آن پیرمرد را بوسید و این نماد احترام و عشق حقیقی و متقابل بین مردم و فرماندهان بسیج و سپاه است؛ عشق حاج قاسم حقیقی بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.