باید از فولاد امتیاز بگیریم

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: مقابل تیم فولاد باید با کسب امتیاز از زمین خارج شویم تا بتوانیم در صف تیم‌های بالانشین جدول قرار گیریم.
کد خبر : 2440
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 دسامبر 2020 - 9:40
باید از فولاد امتیاز بگیریم

به گزارش ایرنا وحید فاضلی در نشست خبری پیش از بازی مقابل فولاد اظهار داشت: فولاد تیم خوب و سازمان‌یافته ای است که کادر فنی و بازیکنان آن جزو نفرات شاخص هستند. آنها فصل گذشته سهمیه آسیا را کسب کردند و امسال هم نتایج خوبی به دست آورده اند.

وی افزود: با توجه به اینکه روز جمعه بازی سختی مقابل پرسپولیس داشتیم، به لحاظ تمرینی کار خاصی نتوانستیم انجام دهیم و بیشتر به دنبال ریکاوری بازیکنان بودیم و امیدواریم که فردا مقابل فولاد بازی خوبی ارائه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در مورد فشردگی بازی های لیگ گفت: طوری بازیکنان آماده اند که هر چهار روز یک بار می توانند بازی ‌کنند اما فشردگی مسابقات به خصوص برای تیم ما، تا حدودی آسیب‌زاست لذا از مسئولان انتظار داریم این موضوع را در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: درست است که تیم نساجی خصوصی است ولی متمول نیستیم. ما از بازیکنان خوبی برخورداریم، ولی ۳۰ بازیکن خوب نداریم که بتوانیم فشردگی بازی ها را جبران کنیم. امیدواریم مسئولان در تصمیمشان بازنگری کنند تا حق تیم‌های پرهوادار مثل نساجی ضایع نشود.

فاضلی در خصوص نتایج تیمش در این فصل بیان کرد: در بازی با سپاهان اتفاقی در بازی رخ داد که تا حدودی ما را از مسیر و اهدافمان خارج کرد و از این بابت ضربه خوردیم. ما تغییرات زیادی نسبت به فصل گذشته داشتیم و از تیم سال گذشته چهار بازیکن را به همراه داریم در حالی که این تغییرات را تیم‌هایی مثل مس رفسنجان و آلومینیوم اراک که از لیگ یک به لیگ برتر صعود کردند، نداشته‌اند.

وی در پایان گفت: امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب از سوی هر ۲ تیم باشیم. با اعضای کادر فنی فولاد که از دوستان ما هستند، هیچ مشکلی نداریم و معتقدم این بازی حساسیتی ندارد. ما در زمین رقابت می‌کنیم ولی بیرون از زمین دوست یکدیگر هستیم. امیدوارم فردا بازی خوبی به نمایش گذاشته و در مقابل هواداران‌مان سربلند باشیم.

دیدار تیم های فولاد و نساجی از ساعت ۱۶:۴۵ دهم دی ماه در اهواز برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.