نشست مشترک سازمان آب و برق و صنف کشاورزان هویزه بی نتیجه ماند! / آب و برق حل مشکل لایروبی زهکشها را به دکتر قالیباف حواله داد

سازمان آب و برق فقط وعده و وعید می دهد و عملا قصد وقت کشی دارد.
کد خبر : 2328
تاریخ انتشار : شنبه 26 دسامبر 2020 - 16:43
نشست مشترک سازمان آب و برق و صنف کشاورزان هویزه بی نتیجه ماند! / آب و برق حل مشکل لایروبی زهکشها را به دکتر قالیباف حواله داد

رییس صنف کشاورزان هویزه گفت: سازمان آب و برق فقط وعده و وعید می دهد و عملا قصد وقت کشی دارد.

به گزارش سپهر خوزستان، در پی اعتراض کشاورزان شهرستان ماهشهر نسبت به عملکرد سازمان آب و برق، این بار بحران نارضایتی کشاورزان از ایزدجو مدیرعامل سازمان آب و برق استان به هویزه رسید و کشاورزان این شهرستان در اعتراض به عملکرد سازمان آب و برق در نیمه کاره رها کردن کانال زهکش WMD و عدم لایروبی زهکش های EMD و CMD که باعث خسارات هنگفت و غیرقابل جبران به کشاورزان شده است به صف معترضین سازمان آب و برق پیوستند.

جاسم بوعذار رییس صنف کشاورزان هویزه در یک مصاحبه رسانه ای طی روزهای اخیر در خصوص خسارت های ناشی از سوء مدیریت سازمان آب و برق به کشاورزان هویزه هشدار داده بود و از مسئولین و افکار عمومی طلب کمک و چاره جویی برای این مشکل کرده بود. در پی آن سازمان آب و برق با دعوت از رییس صنف کشاورزان هویزه جلسه ای را جهت حل مشکل کشاورزان هویزه ترتیب داد.

رییس صنف کشاورزان هویزه با اشاره به برگزاری این جلسه به خبرنگار ما گفت: انتظار داشتیم در این جلسه، مسئولین سازمان آب و برق با توجه به اینکه سوء مدیریت آنها باعث ایجاد ضرر و زیان به کشاورزان حوضه کرخه شده و خودشان هم بخوبی می دانند که جای هیچگونه دفاعی ندارند، برای حل عملی این مشکل بحث و بررسی کنند ولی متاسفانه دکتر محجوبی بعنوان رییس جلسه صحبت هایی را در این جلسه مطرح کرد که بنده بیشتر احساس کردم قصد تمسخر کشاورزان را دارد. ایشان در این جلسه حل مشکلات کشاورزان که توسط سازمان آب و برق بوجود آمده را منوط به پرداخت پول از طریق قالیباف رییس مجلس و استانداری و مسائل اینچنینی عنوان نمود که باعث تعجب من شد. آیا طبق قانون، مسئولیت و مدیریت زهکش ها با سازمان آب و برق استان است یا دکتر قالیباف و استانداری؟! – متاسفانه دکتر محجوبی در این جلسه فقط وعده و وعید داد.

وی افزود: در همین جا به کلیه کشاورزان حوضه کرخه اعلام می کنم که هیچ امیدی به حل اساسی مشکل یا حداقل اهتمام به حل فوری مشکل از سوی سازمان آب و برق وجود ندارد لذا انجمن صنفی کشاورزان شهرستان به نمایندگی از کشاورزان حوضه کرخه اعلام می کند در صورتی که سازمان آب و برق اقدام به تکمیل فوری زهکش WMD که با 60 درصد پیشرفت فیزیکی نیمه کاره رها شده و همچنین لایروبی زهکش های EMD و CMD ننماید از طریق راههای قانونی دیگر برای دفاع از حقوق خود استفاده خواهیم کرد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.