پرونده حمله به محیط بان گتوند هنوز به نتیجه نرسیده است

پرونده حمله به محیط بان گتوند چه شد؟

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: پرونده حمله به پاسگاه محیط بانی گتوند در جریان است و ضاربان قطعی محیط بان این شهرستان، هنوز دستگیر نشده‌اند.
کد خبر : 2252
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 دسامبر 2020 - 7:52
پرونده حمله به محیط بان گتوند چه شد؟

حسن‌آقا شیرمحمدی در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: تعدادی مظنون در رابطه با این پرونده دستگیر شدند و کار تحقیقات هنوز ادامه دارد.

شب ٢۶ فروردین‌ماه امسال چهار مرد نقابدار که گفته می‌شود شکارچیان غیرمجاز هستند، به پاسگاه محیط‌ بانی در نزدیکی روستای دوپیران گتوند حمله کرده و سید امین هادی‌پور محیط بان ٣٧ ساله را که در کانکس تنها بود مضروب کرده و متواری شدند. بعد از درمان ناموفق، پزشکان به ناچار پای این محیط بان را از زانو قطع کردند.

شیرمحمدی همچنین گفت: از روز اول تاکنون برای این حادثه پرونده قضایی تشکیل شده و پلیس اطلاعات شهرستان پیگیر پرونده است.

وی با اشاره به گزارش‌های نیروی انتظامی افزود: افرادی به عنوان مظنون دستگیر شدند اما هنوز نمی‌توانیم به طور قطع بگوییم ضاربان شناسایی شدند و پرونده به نتیجه کامل رسیده است.

شیرمحمدی اضافه کرد: با توجه به اینکه پرونده هنوز در حال پیگیری است، فعلا نمی‌توانیم از جزییات پرونده اطلاع بیشتری در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم.

بر اساس این گزارش، شریعتی استاندار خوزستان ۱۷ مرداد امسال در عیادت از محیط بان مجروح، به همراه صالحی فرمانده نیروی انتظامی و اشرفی مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان اعلام کرده بود که با پیگیری نیروی انتظامی این افراد شرور دستگیر و به‌زودی به سزای عمل خود خواهند رسید.

دوستداران محیط زیست از حدود سه ماه پیش پویشی برای حمایت از محیط بان سید امین هادی‌پور و خرید پای مصنوعی هوشمند راه‌اندازی کردند. کمپین #دست_یار با ایده جمع‌آوری کمک‌های ۱۰ هزار تومانی به شماره حساب ۶۰۶۳۷۳۱۰۷۶۱۱۱۳۵۱ و معرفی به سه نفر به راه افتاد و تاکنون موفق شده است صدها نفر از فعالان محیط زیست کشور را با خود همراه کند. بر اساس اعلام محمد درویش فعال برجسته محیط زیست این کمپین تاکنون توانسته بیش از ۸۰۵ میلیون تومان جمع‌آوری کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.