تعطیلی قایق رانی اهواز صحت دارد؟

دبیر هیات قایقرانی خوزستان گفت: دبیر فدراسیون در سفر یک روزه‌ای که به خوزستان داشت عنوان کرد قایقرانی اهواز به دلیل مکان غیراستاندارد حال حاضر و نداشتن اسکله و نبود ایمنی‌های حداقلی، باید تعطیل شود تا اسکله جدید نصب شود.
کد خبر : 2249
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 دسامبر 2020 - 6:52
تعطیلی قایق رانی اهواز صحت دارد؟

مرتضی کیانمنش در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص سفر یک روزه دبیر فدراسیون به خوزستان، اظهار کرد: آقای صابونچی روز گذشته برای افتتاح پیست کانوپولو دزفول و بازدید از اسکله اهواز به خوزستان سفر کرد که پیست کانوپولو دزفول به افتتاح رسید و از این پس می‌توانیم میزبان اردوهای تیم‌ملی در سه ماهه سرد سال باشیم. ضمن این‌که این پیست باعث می‌شود که قایقرانی دزفول نیز احیا شود. همچنین دبیر فدراسیون قول داد با توجه به این‌که در دزفول قایق نداریم، در بحث تجهیزات و تامین قایق به ما کمک کند.

وی گفت: همچنین دبیر فدراسیون از محل نصب اسکله قایقرانی در ساحلی اهواز بازدید داشت که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز نقشه اسکله بازبینی و ایرادهای آن برطرف شد.

دبیر هیات قایقرانی خوزستان افزود: دبیر فدراسیون همچنین تاکید کرد، قایقرانی اهواز به دلیل مکان غیراستاندارد حال حاضر و نداشتن اسکله و نبود ایمنی‌های حداقلی، باید تعطیل شود تا اسکله جدید نصب شود.

وی عنوان کرد: همچنین آقای صابونچی جایگاه قایقرانی خوزستان را با توجه به منابع آبی، قهرمانان و ژن خوب قهرمانی در استان، در شان خوزستان ندانست. البته عنوان کرد که از سوی آقای دریس، رییس هیات خوزستان کارهای زیرساختی خوبی در حال انجام است.

کیانمنش در پایان بیان کرد: دبیر فدراسیون در سفر به دزفول اذعان داشت، بهتر بود استفاده از قایق‌های موتوری و تفریحی در دزفول در اختیار هیات قرار داده شود تا با ساماندهی این قایق‌ها، درآمد برای هیات باشد نه شخص و این کم‌لطفی مسئولان شهری را می‌رساند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.